Olen aina halunnut tietää mikä tuhkimo on englanniksi?

Avainsanat: kielet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 21:54

Cinderella istui hänen kuistilla juuri itkien ja nyyhkien kun yhtäkkiä Magic Fairy tulivat ja kysyi miksi hän itkee.Hän kertoi Fairy että hän oli aina pakko työskennellä kurpitsa maatilalla ja siksi ei koskaan löytänyt mitään aikaa tavata kaverit ja koskaan saanut säädettyä.

Kuultuaan tämän, Fairy yhtäkkiä otti hänen taikasauvaa ja huomautti se kurpitsan ja kääntyi sen kaunein dildo tyttö voisi uneksia.Hän kuitenkin varoitti, ettei hänestä voi vain käyttää tätä dildo keskiyöhön asti eikä uskalla kokeilla sitä pidempi.

On selvää, Cinderella ei kiinnittänyt huomiota varoitukseen ja alkoi pitää hauskaa dildo täysin menettää ajantajun.Kun Keiju tuli takaisin seuraavana päivänä, hän tajusi, että Cinderella oli vielä itku paitsi vain kovempaa ja kovempaa ja ilmeisesti paljon tuskaa!

Hän meni heti alas hänen ja kysyi miten eilen meni ja Cinderella sanoi, että se meni todella hyvin keskiyöhön asti.

"Mitä itket noin?"Fairy kysyi.

"Koska et koskaan kertonut minulle tämä asia kääntyisi takaisin kurpitsa puolenyön jälkeen!"

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille Tuhkimon ihailijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 18:14

Se nimi on eräässä laivassa joka kulkee suomen ja ruotsin väliä, Cinderella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 18:18

Cinderella, kuten maarit3 tuossa edellä myös tiesi kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 19:15

Cinderella
Kertoo: translate.google.fi/?hl=fi&a...en|tuhkimo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 20:51

Cinderella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 23:39

Cinderella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:15

Cinderella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 09:31

www.youtube.com/watch?v=tHEKafMBEuA

Lisätty: 19.06.2011 - 09:33

Dingon suurin hitti.Helsingissä Roihuvuoressa tien nimi ,tuhkimon mukaan,leikkipuisto ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:09

Cinderella voi tarkoittaa ainakin seuraavia:
Tuhkimo (engl. Cinderella), satuhahmo
Cinderella, glam metal -yhtye
M/S Viking Cinderella, matkustajalaiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:06

Monta oikeaa vastausta. Cinderella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:56

Cinderella, minulla oli pienenä tyttönä jopa tämän niminen nukke, jolla oli mustat hiukset ja vaalea iho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:12

Cinderella.