Mikä teki Dianasta legendan?

Oliko hän mielestäsi hellä äiti, miestennielijä, uhri vai kostaja.
Minun mielestäni on vaikea eroittaa toista toisesta, hellä äiti hän ainakin kuvien ja kirjoitusten mukaan oli. Ja jos hänestä tuli uhri hän ehkä kasvoi kostajan roolinkin ja näytti, että miehiäkin vielä
hänen olemuksesa kiehtoo. Hän olisi nyt noin 50-vuotias rouva.

Lisätty: 19.06.2011 - 11:19

Kiitos bongari upeasta kirjoituksestasi. siinä oli satua ja totta, taruakin ihmeellisempää.

Avainsanat: dianan satu elämä vai taru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 22:40

Diana oli minun ihanteeni niin kauan kun esiintyi.Diana oli nuori viaton ja kokematon, ennen kun löysi Sharlesin.Nuori rakastuu komeeseen ,ja turvaa antavaan mieheen.Jonka kanssa voi perustaa perheen ja yhteisiä lapsia.Ei iällä ole hirveen paljoa merkitystä.Ajatukset ovat sadun omaiset, kaikki muu unohtuu.Kaikki meni tosin hyvin alussa ja sitten rupesi tulemaan pettymisiä.Sitä vaikea sanoa ,mitä kaikkia .Diana kasvoi naiseksi , teki lapset.Siitä tuli rohkeampi ja sanovaisempi. Äidilliset vaistot kasvoi.Saattoi olla masentunutkin .Elämä muuttui karummaksi ja totisemmaksi. Miehen huomio siirtyi muualle ja Diana jäi tuuliajolle. Etääntyminen alkoi ja elämä näytti synkältä.
Päätti näyttää, sisu kasvoi kostonhaluiseksi.Kyllä tiesi oman viehätyksen voiman .Oli upea ,sharmantti ,ujon kaunis ,pitkä sirosäärinen kaunokainen.Ei ollut olkapäätä josta tukea olisi saanut päätti itse sitä hakea.Ikäkään ei mikään este ,nainen parhaassa iässä.Siinä oli varmaankin kaikkia mitä tuossa mainitsit. Mutta lekenda hänestä tuli heti välittömästi avioituessaan .Oli niin viaton.

Kysyjän kommentti

Kiitos bongari ja kaikki toisetkin vastauksen laittaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 17:56

Nuori tyttö joka luuli naivansa prinssin. Tuli oma tahto ja prinssi olikin sammakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 18:23

Nuoresta ujosta aatelisneidosta kasvoi lujatahtoinen oman arvonsa tunteva nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 19:32

Joku marget ketjun omistajan autonkuljettaja "kännispäiten".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 20:53

Surullinen elämä kumminkin loiston keskellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 23:55

Ehkäpä hänessä oli näitä kaikkia piirteitä. Ihailtava ihminen, joka näytti aidosti olevan hyväntekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 05:14

Tosielämän tuhkimo- ja prinsessasatu. Tässä vain prinsessa ei ei herää pitkästä unestaan minkään prinssin suudelmasta henkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:13

Diana oli hieno ihminen, elää sydämessäni ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 17:59

Diana oli sydänten prinsessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:27

Viaton tyttö, joka joutui pahemman laatuiseen median myllytykseen ja tiukan anopin käskyvallan alle. Eikä tilannetta lienee juuri parantanut se, että aviomies pelehti jatkuvasta toisen naisen eli Camillan kansa. Surullinen sydänten prinsessa ujoine hymyineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 09:09

Nuori, ujo, kokematon ja sinisilmäinen tyttö. Ei tiennyt mihin joutui mutta selvisihän se aikaa myöten. On varmasti kokenut sen mitä yksinäisyys on vaikka väkeä hääri ympärillä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:02

Korkeasta asemastaan huolimatta Hänellä riitti myös aikaa kaikkein vähäosaisimmillekin.
Harvinaista on kovin nuo asiat yhdistettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:05

Minut hän valloitti suloisella persoonallisuudellaan.