Paljonko hyvänlaatuiset snorklausvälineet maksavat sukelluskaupassa Kreikassa, Kreetalla Haniassa. Hinnalla ei väliä. Kertokaa..

Lähden ensi kuussa siis kolmatta kertaa kreikkaan, kreetalle Haniaan, hotelli on kylläkin Plataniaksessa mutta useasti tulemme käymään haniassa. Ajattelin ostaa mahdollisimman hyvät snorklausvälineet, sukelluskaupasta, niin ei tule pettymyksiä. Joten paljon suunnilleen tulisi maksamaan maski, snorkkeli ja räpylät. Hinnalla ei niinkään ole väliä, vaan laadulla.

Avainsanat: kreikka kreeta hania

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 15:49

Ei kannata ostaa todella paljon painavat laukussa, vuokravälineillä todella selviät siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 14:50

Saat hyviä tuotteita täältä suomestakin. Vuokrausvälineet ovat hyviä sinulle. mieti nyt vähän niitä painorajoituksia, kunnon räpylät painaa jo pelkästään paljon, ja kunnon maski, ei niitä sieltä kannata roudata, muun puvuston joudut kuitenkin sieltä vuokraamaan, yleensä ne on ensi luokkaisia välineitä joita vuokrataan.

Lisätty: 18.06.2011 - 14:54

Tyttäreni on monet sulkellus ym kortit suorittanut ja toimii pintapelastajana kun tarve vaatii, ei ikinä ostaisi välineitä ulkomailta. Hän on URSUKIN kasvatti ja ikää 31v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 15:02

Jos hinnalla ei ole väliä, niin miksi sitten kysyt niiden hintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:00

Kunnolliset ovat tuontitavaraa, joka on kalliimman veron piirissä. Ei ole edullista hankkia sieltä.