Oletko jo ostanut hienon nahkatakin - "halvalla" ?

2. Italialaiset "nahkatakkikauppiaat" ovat palanneet talven jälkeen taas Suomeen ja kaupittelevat tekonahkaisia takkeja aitoina nahkatakkeina, lähinnä eläkeläisille. Yleensä myynnissä on päädytty useaan takkiin, ja jälkeenpäin on havahduttu siihen, että kauppatavara ei ole ollut sitä, mitä kaupiteltiin.
Päivittäistiedote Helsinki 7.06.2011 www.poliisi.fi/poliisi/helsi...B20024684D

Avainsanat: poliisin päivittäistiedote takkikauppiaat huijareita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 14:56

Ei tänävuonna vielä ole kaupiteltu. Mutta vuosia taaksepäin olimme paimion huoltamolla joku hyökkäsi heti automme luokse.esitteli että ostakaa aitoa nahkaa oleva takki ja sepitteli tarinoitaan- Me kuunneltiin hän oli messulta tulollaan ja lääp lääp sitähän tuli. Satua kaikki.
Oli aika häikäisevä tyyppi ja pettyi emme ostaneet. Kovasti yritti väkisin myydä.
Sitten tuli telkussa uutisissa kauppiaista jotka kauppaa keinonahkaisia takkeja, keinotellen niilä rahaa.Poliisi kaipasi kauppiaita.

Kysyjän kommentti

Samoja oikein innokkaita kauppiaita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 05:18

En kyllä ostaisi mitään miltään kulkukauppiaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 07:13

En ole ostanut ja enkä tule ostamaan mitään näiltä yrittäjiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 09:43

Eipä tulisi tuolla tapaa kyllä ostettua...
Ja itse en muutenkaan suosi nahkatakkia kuin turkiksiakaan.. joten ei ole minun juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 09:56

En ole ostanut, enkä tule koskaan ostamaankaan sillä en hanki mitään ovelta ovelle myyjiltä, oikeammalta nimeltään ovelta ovelle huijareilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:23

Ei ole täälläpäin kaupustelijoita näkynyt, joten pysykööt siellä missä pippuri kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 12:26

Viimeisin nahkatakki-investointi on edelliseltä reissulta outlet-myymälästä, uusia ostoksia ei ole suunnitteilla. Tuskinpa näitä kauppiaita Helsingin keskustassa näkee, mutta on hyvä varoittaa ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:25

En ole omistanut koskaan nahkatakkia, enkä tule omistamaan. Tyylikäs ajaton toppatakki talvella ajaa
minulle paremmin takin asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:34

En ole ollut vuosiin nahkatakkiostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 18:49

Minä en kadulta mitään ole ostanut milloinkaan, mieheni osti kylläkin 200e maksavan harmonikan Romanialaiselta soittajalta joka ei edes osannut soittaa, sai myös lupauksen että ei sen kaupan lähellä pyöri Romanialaisia, ei soittamassa eikä kerjäämässä, taisi kylläkin olla vävymme ansiota myös joka vetosi kaupungin järjestyssääntöihin yksityisalueiliisiin. Toimii Securitacsen vartijana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 22:00

En ole, mutta tässä olis tosi edullinen:

Belgialainen kumitakki, tummanvihreä, keltaisilla napeilla, uudenveroinen

Vähänkuin vastapainona muille ilkeän ja epäilyttävän näköisille vaatteille, päättivät belgialaiset tehdä kumitakkejaan myös isoilla räikeillä keltaisilla napeilla varustettuna. Tässä nyt sitten ois.

12.00€

Lähteet:
www.varusteleka.fi/group.php...rder=price

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:10

En ole ostanut nahkatakkeja muutamiin vuosiin. En rupea noiden kauppiaiden kanssa oikeen millekkään. Kaupasta ostan, jos hankin sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 15:25

Kulkukauppiailta ei pidä ostaa yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 09:55

Huijareita Berlusconin maasta. Pitäkööt tekonahkaiset takkinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:01

Yli kaksikymmentä vuotta sitten ostin turkkilaisen nahkatakin halvalla - on muuten ollut luja takki ja hyvää nahkaa. Kantajansa on enemmän rupsahtanut kuluneina vuosina.