Mitä et saa maksaa luottokortilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 13:58

Lottoa ja muita rahapelejä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 17:29

R-kioskilla ei luottokortilla voi lunastaa postiennakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 18:07

Veikkauksen pelejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 18:58

Veikkauksen pelejä. Esim. lotto, vikinglotto, keno, jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 19:06

Tietääkseni veikkauksen pelejä ei voi maksaa luotolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 20:21

Olen samaa mieltä muiden kanssa,että veikkausten pelejä..ei saa luotolla..onneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:20

En mitään, koska en omista kyseistä korttia! En halua sellaista mistään hinnasta koska tiedän että vinguttaisin sitä surutta joissakin tilanteissa! Mutta heittäisin villin veikkauksen, että esim. veikkauksia ei pysty maksamaan sillä kortilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 23:15

Rahapelien maksu ei onnistu luotolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 23:53

Poliisin palvelut:
Maksuvälineenä käy käteinen raha ja tavallinen pankkikortti, jossa lukee sana Pankkikortti tai Bankkort. S-Pankin kortit eivät toimi nykyisessä kassajärjestelmässä. Huom! Visa Electron ei kelpaa, eivätkä muutkaan elektroniset maksukortit ja jos käytössä on uudentyyppinen debit-kortti, pitää varautua maksamaan käteisellä rahalla. Poliisi on uudistamassa kassajärjestelmäänsä, mutta toistaiseksi maksuja ei voida ottaa vastaan debit-kortilla.
www.poliisi.fi/poliisi/home....endocument

Saako Alkosta huutovettä luotolla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 05:20

Rahapelit. Yllä jo perustelut muilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:30

Veikkauksen pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:52

Veikkauksen pelejä. Samaan ryhmään pitäisi liittää myös alkoholijuomat, ainakin yksityishenkilöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 16:45

kaikki ne heittelee veikakuspelejä ,minäkin veikkaan, että bussimatkaa ei saa autossa maksaa.
En tiedä yhtään. Entäs maksulliset WC.t, voi joskus olla huutava pula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:22

Vastaan, että seksiä ja kaupan kärry. Sen raha-aukkoon ei luottokortti mahdu. Siksi pidänkin aina kukkarossani mukana väärän maan n. 4 cnt:n arvoisen kolikon, jonka jonka tiedän sopivan useimpiin kaupan kärryihin. Ja onhan minulla yleensä mukanani oma avainnippuni, jossa tuo poletti on roikkumassa. Lidlin kärryt ovat muuten sen verran huonoa laatua, että tuon kyseisen poletin saa vedettyä pois ilman edellisen kärryn lärpäkettä. Ei tarvitse siis palauttaa takaisin paikalleen, ellei huvita. Aina ei huvita, esimerkiksi kaatosateessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:52

Katusoittajilla on harvemmin luottokorttimankelia.
Tietääkseni kuitenkin monessakin maassa on maksettu ilotaloissa valtion kortilla palveluista.
Viinaa ei ennen saanut Suomessa Visalla, mutta nyt saa. Kerran meinasi jäädä pullot tiskille, kun kiusallani pyysin laittamaan visalle. Huumorintaju ei ollut siihen aikaan Alkossa kovin yleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 22:57

Varmasti on paljon muutakin mitä edellä on mainittu. Ei vain ole tullut kokeiltua.