Miksi ihmeessä minun tietsikan kirjaimet vaihtaa paikkaa tekstissä vaikka painan oikeaa kirjainta oikeaan aikaan:) En voi ymmärtää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 00:02

Olisikohan yhtä yksinkertainen "ongelma" johon törmäsi itse äskettäin, että ongelma poistui, kun painoin Ins-näppäintä ?

Erikoisnäppäin joka yleensä muuttaa tekstin kirjoitustapaa
Lisätietoa:
Näppäimistön Insert (Ins) näppäimellä muutetaan tekstinkäsittelyssä kirjoitustilaa merkkejä lisäävästä tilasta merkkejä tuhoavaan tilaan - ja päinvastoin. Aika hankala tapaus, ainakin ensimmäisellä ... sadalla kerralla!
Sana insert ("sijoita") voi esiintyä muussakin yhteydessä.
Lahde: sano.se/suomeksi/?li=insert

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 07:48

Tuli mieleen: kirjoitatko nopeasti, kone ei ehdi reagoida ja kaksi viereistä kirjainta tulee väärään paikkaan. Eli jos kirjoitan nopsaan a m, tuleekin ma.... itsellä on tuo ongelma.
Muukin selitys on tietysti mahdollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 10:15

Sormi hipaisee jotain muuta näppäintä yhtäaikaa, niin minulle käy useinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 11:10

Miten vaikuttaisi Num lock painikkeen painaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 12:17

Jeps, tuttu ongelma. Minun näppis temppuilee myös aika-ajoin. Sanasta saattaa jäädä useitakin kirjaimia pois vaikka mielestäni olen niitä napsauttanut... outoa.

Lisätty: 17.06.2011 - 12:20

Ongelma varmaan poistuisi jos painepuhaltaisin leivänmurut pois näppäimistöstä... tai alkaisin syömään ne leivät ruokalan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 12:34

Käynnistä tietokone uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:53

Koneesi on helteestä seonnut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 17:00

Voi kyllä noita kirjaimia vaihtaa paikkaa aivan ylettömästi. Joskus kun lukee ajattelee kuinka tuosta on voinut joku saada selvää. Minulla vaihtuu usein Esim. aatu pitäisi olla tulee aaut, olen ajatellut, että se on aivovirhe.
Kyllähän ne napsustakin saisi siivottua kun vihtisi aina lukea kirjoittamansa tekstin.
ö ja ä on kanssa vaihtokirjaimia, sekä p ja o.
Näin se on huolimattoman kirjaimet kuin halot sekaisin liiterissä.
Kiitos vain lukijoille pitkämielisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2011 - 00:13

Liian isot sormet pienille näppylöille..... =DD