Löytyykö keltään napsulaisista lompsasta s-etukorttia, ja tietääkö kukaan mitä sen hankkiminen maksaa?

Onko siitä ollut merkittävää hyötyä, kannattaako sellainen hankkia.
Perusteluita.

Avainsanat: s-etukortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:42

Mielestäni kannattaa hankkia.Käytiin juuri miehen kanssa kahden viikon etelänmatkalla; toisen matka maksettiin lähes kokonaan S-etutilin säästöillä.
Kun keskittää ostot esim.Prismaan ja ostaa bensan ABC-asemilta, kertyy vuoden aikana pitkä penni.Kortti taisi silloin muinoin maksaa 50€.En edes tiedä, onko se enää maksullinen...Mutta kortista en luovu : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:48

Muistaisin että maksaa tuon 100€ mutta voit antaa esim. 20€ ja saat väliaikaisen kortin ja ostoillasi maksat tuota osuusmaksuasi, käyhän jossain Sokos tai S kaupassa.
Minulla oli joskus tuo kortti mutta kumminkaan en tarpeeksi käyttänyt, itse en asu missä olisi S kauppa lähellä, ainoastaan sähkölaskut minulla vakiona kelpasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:02

Kyllä löytyy ja juuri napsahti tilille noin 170€ vuosibonuksia ja kuukausittainkin ihan mukava bonus. Kortti ollut minulla niin kauan, että en tiedä mitä sen hankkiminen maksaa mutta hintansa se hankkii ihan varmasti takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:23

Kun isäni kuoli niin perinnönjaossa sen sain, kun sisaruksillani oli ennestään sellaiset. Eikä ollut kuin tyhjä tili mutta jäsenyyteni on kasvanut jo mukavasti korkoa ja ostojen bonukset kartuttavat lisää.
Joskus ehkä pääsee "raapasemaan"? Ei ole mikään mersu kuten mannella.

www.s-kanava.fi/web/vk/asiak...-etukortti

Lisätty: 16.06.2011 - 21:54

En käytä huoltamoiden wlan-päätteitä mistä jutussa kerrotaan.
www.iltalehti.fi/digi/201006...6_du.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:43

Aikanaan hankin S-kortin, mutta nykyään harvemmin käytän. Aikanaan liittyminen maksoi muistaakseni 500 mk. K-kaupat ovat lähempänä. Pussissa on tällä hetkellä 24 kpl 5-euron etuseteleitä. Saishan ne toki tilillekin, mutta niitä on kiva käyttää. Mutta tämä oli K-plussakortista. Siis vähän kysymyksen vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:50

S-kortti löytyy ja bonuksia vuositasolla kertyy jonkin verran, vakuutukset If:stä, sähkömaksut kerryttävät bonuksia s-liikkeistä ostojen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:59

Kyllä mielestäni kannattaa,
Bonuksia saa jopa Elisan palveluista ja If-yhtiön vakuutuksista ym,
Täältä löytyy paljon lisätietoa: Asiakasomistajuus ja S-Etukortti:
www.s-kanava.fi/web/vk/asiak...-etukortti
Sekä Usein kysyttyä: www.s-kanava.fi/web/vk/ukk

Korttejakin on erilaisia, pelkkä S-Etukortti, Käteiskortti, S-Etukortti Visa Credit/Debit (Maksuton Visa).
Kannatta myös avata S-Pankkiin S-Tili, jonne Bonukset menee automaattisesti, samalla saa verkkopankkipalvelut maksutta. Katso: www.s-pankki.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:01

Itse kortti ei maksa mitään, mutta jäsenyys alueosuuskauppaan, eli osuusmaksu on yleensä 100€, pääkaupunkiseudulla about 35€. Sen voi tehdä niin, että maksaa 20€ ja loput kerryttää niillä bonuksilla. Osuusmaksun saa takaisin jos eroaa osuuskaupasta ja sille maksetaan myös riippuen osuuskaupasta osinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:34

Maksoin muistaakseni 20 €. Hankinnasta on yli 10 vuotta ja olen saanut sen monin kerroin bonuksina takaisin. Nykyisin käyttö on satunnaista. Enimmäkseen käytän Stockmannia, sieltäkin saa mukavasti bonusta Stockmann B-osakkeiden muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 23:23

Kyllä kannatta hankkia jos ostaa S-kaupoista.Itse olen ainakin todella tyytyväinen,kun omistan S-kortin.Osuusmaksu on 100euroa. Joka kuukauden 10:menes päivä boonus tulee suoraan S-tiliile..Olen näillä rahoilla ostanut vuosien mittaan telkkarin,tietokoneen,nurmenleikkkurin ja matkoja maksanut..välillä myös joululahjoja.
Nytkin tässä kuussa tuli 77,50 rahaa tilille..Ostin kyllä viimmekuun puolella silmälasit Silmäasemalta mistä sai boonusta..
Sähkölaskusta tulee mys boonusta..
12euroa tulee korkoa osuuusmaksusta vuodessa..
Nyt tulee tämänkuun 25 päivä ½ % ylimääräistä palautusta vuoden osoista.
Että suosittelen hankkimista..
Niinkun on edellä mainittu maksaa 20euroa ja lopun maksaa boonksilla mitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 07:40

Lompsasta löytyy sekä s-etukortti että k-plussa. Nykyään käytän k-kauppoja aika harvoin, prisma kun on tuossa kätevästi kotimatkan varrella. Siellä on sitäpaitsi usein k:ta paremmat tarjouksetkin ja kun ostoksista saa vielä ihan kivasti tilille meneviä bonuksiakin niin on selvää että keskitän ostokset s-ketjulle. Tilirahoilla olisi matka suunnitteilla...
Aikoinaan kortti taisi olla ilmainen, mahtaakohan se vieläkin olla..`

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 07:58

Itselläni on S-kortti joka ei ole luottokortti vaan sellainen jolla saa erikoisalennuksia silloin kun niitä jäsenille tarjotaan. Ei se maksanut mitään silloin kun sen hankin.
Hyödystä en oikein tiedä, käytän mahdollisuuksia aika harvoin.
Asioin Stockmannilla ja Stockan kortista on enemmän hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 08:44

Muistaakseni aikoinaan maksoin siitä 50 mk ja kyllä on ollut käytössä.
Kivasti tulee bonuksia, joilla on mukava ostaa jotain ylimääräistä kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:48

Ei muuta kuin tuumasta toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 11:52

no muistaakseni 20 ekuu.on muuten paras kortti.kelpaa ulkomaillakin ku on siinä on visa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 23:59

Sain isännän vanhan jäsenyyden perusteella rinnakkaiskortin. Se ei kannata - isäntä vie bonusrahat. Ja hyvin viekin. Maksaa varmaan useampia kymmeniä euroja se jäsenyys - mutta jos paljon S-ryhmän kaupoissa asioi, kannattaa se hommata. Paremmin saa kuin Plussa-kortilla etua otsoksista.