Paljonko antaisitte 13-vuotiaalle pojalle taskurahaa viikon reissulle Turkkiin? Ei joudu maksamaan itse ruokiaan eikä juomiaan.

Avainsanat: viikon matkakassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:38

kyllä antaisin itse 20€ päivä jotta saa itselleen ostettua jotain kivaa...

Kysyjän kommentti

Tällä budjetilla mentiin ja ilmeisesti rahat ovat riittänett ainakin toistaiseksi. Sunnuntaina matkamies jo kotiutuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:26

15€ / pvä ? Jos ostaa tuliaisia tai jotain.... Ja eihän niitä tarvitse kaikkia käyttää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:39

Tosi vaikea sanoa tarkkaa määrää, onkohan pari sataa liikaa? Riippuu vähän mitä hän sieltä on tuomassa, mutta jos ei mitään ihmeellistä, niin uskoisin vähemmänkin riittävän. Jos kerran ruoasta ja juomasta ei tarvitse mitään maksaa. Eikä harrastustoimintaan mene rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:39

Ehkäpä 25 € / pvä olisi sopiva, eli 175 € / viikko. Ainakin luulisi riittävän, jos jotain kivaa ostettavaa löytää. Tuo sitten loput takaisin, jollei ole saanut kaikkea menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 23:04

Luulisin että 150e voisi olla ihan ok summa. Riippuu tietty miten poika on tottunut raha käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 06:33

100 euroa olisi sopiva rahasumma. hauskaa matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 06:54

20-25€/vrk. Juotavaa pitää olla ja limut maksaa kuitenkin. Jos menevät vaikka banaaniveneajelulle tai johonkin muuhun aktiviteettiin, niin on hyvä olla siihenkin varattuna omaa rahaa. Sieltä voi löytää jonkin kivan paidan tai muuta tuliaista. Jakaisin/niputtaisin jo valmiiksi rahat päivääkohden, joten 13v tajuaa suoraan, kuinka paljon on päivää kohden käytettävissä ja jos jää yli niin voi loppulomasta hankkia jotain kalliimpaa joka jäänyt kaihertamaan mieltä. Pitää muistaa vielä meno ja paluumatkakin, jolloin kentälläkin olisi hyvä olla muutama roponen jos siellä joutuu vaikka odottelemaan.
Pojalle hauskaa matkaa, maailma avartaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 07:52

Maksimissaan kaksikymppiä päivässä. Tuliaisia ostaessa voit tietysti ojentaa auttavan kätesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:45

Tuo parinkympin käyttöraha päivittäin tuntuu sopivalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 11:43

no mä antaisin 200 ekuu viikoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 19:12

Minusta 150 € on aika passeli summa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:00

Kyllä minä pian 150 € antaisin. Riipuu vähän tietenkin lähtijästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 13:19

eiköhän tuolla satkulla pääse jo pitkälle. tekee selväksi että osta mitä haluut - mutta lisää ei tipu, pistää vähän haluumisille stoppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 23:46

Antaisin saman viikkorahan mitä hän kotonakin saa. Pärjää tai ei - oma valintansa. Hieman enemmän viikkorahalla siellä saa kuin kotona.