Hyvää viikonloppua napsuille. Mitkä ovat suunnitelmanne? Loma lähenee loppuaan tällä kertaa, mutta vielä ehtii matkustamaan.

"Minä lähden Pohjois-Karjalaan"....kuka laulaa? Lähden huomen aamuna ajelemaan Bomballe kahdeksi yöksi...savolaisten pitää "tankata" joskus karjalaissii..

Avainsanat: viikko loppuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 21:34

Aloitin tänään 6 viikon lomani. Huomenna ainakin kampaajalle, siivousta ja rentoutumista. Viikonloppu menee vapaaehtoisduunissa, joten maanantaina pääsen kunnolla loman viettoon. Pientä pintaremonttia kotona tehden mm. seinien maalaamista ja sisustamista. Viime kesänä vierähti viikko Bomban kylpylässä, joten nyt en ole lähdössä pohjois-karjalaan. Nyt vaihteeksi lähdemme muutaman viikon päästä etelä-pohjanmaalle.

Leevi and the Leavings - Pohjoiskarjala:
www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:02

Täällä päin on viikonloppuna keskiaikaiset markkinat, höyryfestivaalit, iso ulkokirppari ja rompetori. Niissä kiertäen se lauantaipäivä kuluukin rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:29

Tänään pesty ikkunoita ja Jäneksen koti.Jänes siis saanut ulkoilla kovasti....Perjantai ja lauantai kuluu paikkoja kuntoon laittaessa.Hieman ajattelin leipoakin.Sunnuntai menee sitten rippijuhlien merkeissä.
En kuulu kirkkoon,eikä oikeastaan juuri kukaan lähipiiristä.Tuleekin erillainen sunnuntai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:37

Tänään siivottu keittiötä oikein suursiivousta tehden, jotta poika maalaa katon ja seinät kun ollaan poissa jaloista mutta vasta heinäkuun 4 lähtö Egyptiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 20:25

Viikonlopun suunnitelmat vielä aivan levällään, ystävättäreni houkutteli tutustumaan Repoveden kansallispuistoon, sinne on monet monituiset kerrat kaavailtu reissua, voi olla ettei nyt kuitenkaan sinne ennätetä. Meillä täällä olisi viikonloppuna antiikkimessut, ehkä siellä tulee vierailtua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:03

Mennään käymään museoon tunne hirvihaaraan. Orimattilaan sitäkautta sitten sinne määränpäähän. Itsekkään en sitä tarkkaan tiedä.
Mutta nautintoa sinne minne menetkin. Ajahan varovasti.Karjalaiset on hyvin lupsakoita immeisii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 23:13

Mä teen pari kakkua ja valmistelen lauantaina pidettäviä miehen nelikymppisiä ( grillibileet) ja kestitsen vieraita vielä sunnuntainkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 07:52

Riippuu säästä. Jos on sateetonta käydään Fiskarsissa sunnuntaina. Taitaa jäädä haaveeksi kylläkin, sillä on ennustettu sadetta. Ollaan maalla joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 08:05

Voi voi, nyt on kyllä todella kiirus viikonloppu tulossa: Tänään poikani lopettaa kesätyöt hieman aikaisemmin jotta ehtii kolmeksi rippikuvaukseen, joudun siis itsekkin lopettamaan jo kahdelta että ehdin häntä kuskaamaan. Kotiin päästyäni lähtee tuleva rouvani koekampaukseen ja -meikkiin minun jäädessä tyttöjen kanssa kotosalle.

Lauantai aamuna käymme ostamassa toiselle pojalleni uudet kävelykengät kun se pukukin piti hankkia... No, tyttöjen herättyä lähdemme iltapäivällä anoppini 60 vuotispäiviä juhlimaan koko porukan voimin. Illalla haen sitten vielä äitini Tikkurilan juna-asemalta.

Sunnuntai aamuna haen vielä veljeni hotellista Järvenpäästä ja sitten yhdeksi kirkkoon. Kirkon jälkeen haen taasen tytöt kotoa ja kurvaamme jälleen koko porukan voimin takaisin Sipooseen. Menemme ex-vaimolleni jonka luona juomme kahvit ripillepääsyn kunniaksi ja syömme kakkua toisen poikani synttäreiden johdosta. Illalla vielä äiti ja veli junalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:43

Airistolle pohjaongelle ahvenia narraamaan. Sitten savustellaa ja nautitaan meren antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:14

Hyvää matkaa ja kaunista viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 15:57

Jukahan se lauloi Mariaanalle "Mä lähden Pohjois-Karjalaan. Taisi olla Leevi and the Leavings
1978 oi perustettu .Yhtyeessä oli 4 jäsentä. Gösta Sundqvist lauloi kappaleen.
Yhtye oli pop-, ja rock musiikin taijia. He päättiät uransa Gösta Sundqvistin kuolemaan 2003.
Yhtye sai Emma palkinnon vuonna 1995.
Tekivät humoristisiä ja tosimielisiä lauluja.
Mutta sitten se toinen asia, lähdit bomballe, kuvia katselin tänä aamuna, olet kerkeävä tyttö.
En toivota nyt onnea matkalle, koska olet jo voinut kotiutua sieltä, mutta muuten lokoisaa viikonloppua.
Minun viikonloppuni menee kuis tiedät aivan kotikonnuilla.
Alkaa nuo maalliset jäntehet rapistumaan ja kolotuttamaan, että mieluimmin katselen teidän matka-
kuvianne sieltä ja täältä. Kotimaan kuvatkin ovat ihan kivoja katsoa, esim. minulle Itä-Suomi on
oudompaa seutua. Ja kuvistasi Sinä erotat jos jonkinmoista hahmoa, mitä tavallinen mamselli
ei aina huomaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 23:42

Vaihdan farkut verkkarihousuun... suunnitelmissa on lähteä Etelä-Savoon Saimaalle laittamaan mökkiä kesäkuntoon.