Olen lorvinut koko aamun. Mitä luulet minun tehneen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 23:03

Jos minä lorvin - en tee silloin mitään. Mutta sinut tuntien: Onnela saa kyytiä emännän kädestä.

Kysyjän kommentti

Osaan minä lorviakin, tekemättä mitään. Mutta yleensä lorvin tekemällä kaikkea muuta kuin mitä pitäisi. Sekin on ihan lokoisaa lorvimista...
Hyvää Juhannusta täältä Eräjärveltä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 12:10

Ennen lorviminen tarkoitti mitään tekemättömyyttä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 12:37

Olet potenut "lorvikataria"....sama vaiva täälläkin. Tosin kampaajalla kävin, mut muuten pelkkää lorvailua..siis jouten oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 13:00

Et ole saanut mitään aikaan. Tämä tapahtuu minulla usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 13:56

Lorvia = laiskotella, mikään ei kiinnosta, tekee mieli olla vaan, tekemättä mitään.

Lisätty: 16.06.2011 - 16:49

Seuraavat 6 viikkoa taidan lorvia, nyt se loma vihdoin ja viimen alkoi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 14:14

Lorviminen = sitä ettei tee yhtään mitään. Lorvikatarri ei ole kuitenkaan virallinen diagnoosin nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.06.2011 - 14:50

Mukavaa jos voisi välillä lorviakkin. Toista se on meillä duunareilla, tänäkin aamuna olin ennen seitsemää töissä vietyäni poikani kesätyöpaikkaan puoli seitsemäksi. Tosin nyt näppäilen napsua, eli eiköhän tämäkin lasketa lorvimiseksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 15:30

Oloneuvoksenako olet ollut koko päivän ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 16:35

Lorvin assalla ryöstöjä tehden
tuomitsen mielessä Iltalehden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 16:49

Olet ollut onkimassa, siellä vaan ollaan hiljaa paikallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 16:57

Nuorempana puhuttiin lorvimisesta siis tekemättömyydestä.
Aikoihin en ole enään kerinnyt lorvimaan ,olen saanut elämästä kiinni.Tiedän aina liikkuvani ja tekeväni jotain.
Se oli sitä nuoruus aikaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 17:16

No kyllähän olet sitten lorvinu kovasti, siitä ei varmaankaan ole suurta haittaa näin kesällä, sillä onhan loma aika menossa ja silloin ei pidä rehkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 17:45

Onhan se kiva jos töissä saa työaikana lorvia ja sitä sanotaan lorvimiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:47

Olet varmaankin viettänyt aikaasi netin parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:41

Eihän lorvaillessa tehdä yhtikäs mitään ainakaan fyysisesti. Veikkaan, että olet pitänyt tuumaustalkoita, kunnon hohhailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:39

Lorvikatarria olet sairastanut.

Oireet:

Nukuttaa, nälättää ja janottaa.
Kun työtä ajattelee niin pyörryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 12:08

no olet ollut vapaalla.tikemättä mitään,nukkunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:13

Levännyt ja kerännyt voimia. Lueskellut ja nauttinut vapaasta.