Oletherännyt aikaisin. Oletko saanut kalaa .Onko ulkoilmasta nautittu aamulla.

Meillä hei paistaa aurinko.Eilinen päivä oli sateinen kovin kostea yö.Nyt taasen lämpökin hiukan noussut 14+ Hyttysiä ja mäkäräisiä kovasti, käyvät kiinni välittömästi.
Aamusella postinhakumatkalla puolessa välissä on iso nouseva rinne, siinä tiltaltti joka kertaa antaa varoittavia huutoja, merkiksi vaarasta. pesä lähellä jossain puunoksilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 09:37

Aurinko paistaa, tosin pilviä aika lailla, lämpötila +16 astetta. Edelleenkään en ole tänä kesänä vielä bongannut yhtään hyttystä, vaikkakin koiran kanssa päivittäiset lenkit teen. Ehkä ne ei vaan osu mun kulkemalle reitille. Osaavat pysyä poissa, kun tietävät, että listisin ne. Hyvä fiilis, sillä tämä päivä duunia ja sitten alkaa pitkä kesäloma.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 10:38

Meilläkin nyt aurinko paistelee, viileätä on ja ukkoskuuroja sitten taasen luvassa. Hyttysten takia lenkit pururadalla jäissä, kaupungin rantoja pitkin lenkkeillessä sen verran tuulenvirettä, että hyttysistä ei kiusaa.
Reilu viikko töitä ja sitten alkaisi kesis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 12:42

Aurinko paistaa ja välillä on pilvessä. Lämpötila tällä hetkellä on +19°C ja tuulee vähäsen. Heräsin aamulla klo 6.00 ja siivosin sekä pyykkäsin. Kävin kampaajalla ja kohta heitän vaatteita + muuta tavaraa matkalaukkuun...edessä parin yönseudun loma Pohjois-Karjalassa. Hyttysiä on mielettömän paljon samoin mäkäräisiä. Se on kesää tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 15:36

Täänään: pilvee. aurinkoa, tihutusta, aurinkoa,pilvee ja juuri alkoi satamaan ihan kunnolla, että rännit ropisee, tosin taitaa olla vain kuuroja.
Ai niin kalaa.. kaupasta ostin lohta, graaviin ja uuniin menossa, uusienpottujen kera nautitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 16:44

Eilisestä asti satanut ja ollut harmittavaista harmaata ilmaa, nyt alkaa aurinko pilkottamaan..
Kaupungissa kalaa saa vaan kaupasta ja torilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 17:48

Aamupäivällä aurinko paistoi ja oli lämmintä, nyt on pilven puolella.
Yhden hyttysen tapoin tein siis murhan.
Perunan päälle asettelen suolalohta ja voeta oikein reilusti.

Lisätty: 18.06.2011 - 12:52

Ja nyt 18.6. pistelen aamiaiseksi tonnikalapurkin, on kuivaa pöperöä, mutta ei hiilareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:47

Aamun ulkoilu rajoittui pyöräilyyn kotoa työpaikalle, matkaa 2 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:34

Niin hieno keli oli, ettei napsuttelemaan joutanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:39

En herännyt aikaisin. En saanut kalaakaan, mutta ilmasta nautin täysin rinnoin.