Kansa on äänestänyt hellepukeutumisen pahimmat mokat..mitä ne ovat napsulaisten mielestä? Luettele 5 tyyliä jotka ärsyttävät.

Lisätty: 15.06.2011 - 10:46

Todella ällöttävän näköistä on:
1. Mies ilman paitaa kaupassa/nainen bikineissään kaupassa
2. Lyhyt, tiukka ja likainen t-paita pömppömahan päällä
3. Tennissukat sandaaleissa tai vielä pahempi kävelykengissä ja jalassa shortsit
4. Roikkuvat housut jolloin pyllyvako näkyy
5. Napapaidat, kaikenikäisillä

Avainsanat: pukeutuminen helle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 09:19

1. Sukat sandaaleissa
2. Persvaon paljastavat sortsit tai housut
3. Reisissä roikkuvat sortsit tai housut, jotka jättävät alushousut näkyviin
4. Liian kireät vaatteet
5. Vatsan paljaaksi jättävät paidat

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 08:55

Minusta hellepukeutumisen ärsytyskynnyksen ylittävää kärkeä ovati ehdottomasti suraavat: viisi. 1) Miesten verkkopaita. 2)Ylikireät legginsit. 3)Miesten paitapusero napit lähes alas asti auki. 4)Mikrosortsit. 5)Persvaon ja navan paljastavat asusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:17

ei nyt varsinaisesti ärsytä kenenkään pukeutuminen, lähinnää huvittaa.
- liian kireät vaatteet ja napapaidat pulskilla, oli sitten mies tai nainen
- oli sitten kroppa miten upea tahansa, bikinit kuuluvat rannalle, ei kaupunkiasuksi
- pyllyvaon paljastavat pöksyt
- paidaton mies kaupassa
- urheilusukat sandaaleissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:35

Varkut jotka roikkuu alhaalla, näkyy pers viiva.Maha roikkuu päällä.Jokainen pukee tavallaan ja tyylilleen uskollisena.Liianpienet vaatteet kuristetulla ihmisellä .Likaiset vaatteet .Oikein diiva ihminen ja hassut hameet .korkkarit ja hattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:46

1. Kulahtaneet venyneet teepaidat isomahaisilla napa näkyy YÄK !
2. Kaupungissa puistossa maataan pienet bikinit ( jopa naiset ylöosattomissa) ja uimahousut päällä, kuuluu rannalle tai maauimalaan..
3.löysät housut jotka putoavat puoleenväliin ja jos minkälaista alushousua on pitkän matkaa näkyvissä.
4.Miehillä sandaaleissa tennissukat...
5. Ahtautunut 2 nuomeroa liianpieniin vaatteisiin on kuin rullasyltty....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 10:52

Hävyttömyyden huippu on mennä missä tahansa maailmankolkassa ravintolaan aterioimaan, ilman ylävartaloa peittävää asustetta. Koskee molempia sukupuolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:32

Viisi on aika vähän, mutta yritän pysyä aisoissa:

1. Ylipainoinen mahakas mies yläosattomassa tai vain niukasti peittävissä vaatteissa julkisilla paikoilla, uimarantaa lukuunottamatta. Mutta kaunista katseltavaa se ei ole sielläkään.
2. Yli kolmekymppisillä mikroshortsit yhdistettynä "antavaan" puseroon, joka yleensä on vielä napapaita-mallia. Mitä yritetään tarjota?
3. Villapipo keskellä kesää. Miksi ihmeessä? Vaikkei edes ole kolmoishermotulehduspotilas tai muuten pää kipeänä.
4. Liian kireät trikoovaatteet, jotka paljastavat kaikki "makkarat" ja muut muhkurat tai muodot, niin miehillä kuin naisilla. Legginsit sopivat tiukkapeppuisille ja nuorille housuiksi, hieman vanhempien ja muodokkaiden tulisi kyllä peittää takapuolen komeus pitkällä tunikalla tai jollain.
5. Kesä ja karnevaalit eivät tarkoita samaa. Se, mikä sopii omalla tontilla juhannuksena, ei sovikaan enää Espalla tai Mannerheimintiellä. Lierihatut ja kaikenkirjavat kukka-röyhelö-pitsiunelmat ovat juhlavaatteita, ei niillä tarvitse keikaroida kaupunkien kaduilla. Sori vaan, tämä taitaa loukata "kukkahattutätejä".

Itse vietän kesääni pienellä maaseutupaikkakunnalla, poissa ihmisten katseilta. Saatan omalla pihallani kulkea kaikenlaisissa rytkyissä, mutta jo ihan pelkästään kyläkauppaan lähtiessäni pyrin valitsemaan ylleni asialliset vaatteet. Tämä on toisten ihmisten kunnioittamista, ollaan yhteisillä "vesillä", ei silloin voi pukeutua miten huvittaa. Mutta tätä eivät kaikki maalla lomiaan viettävät aina tahdo ymmärtää. Ollaanhan vain "maalla".
Pukeutuminen paljastaa sivistystasosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 13:05

1. liian pienet bikinit .. on ne sit päällä rannalla tai uimahalissa ... en vaan tajuu .. eiks ihmiset tiedä omaa kokoaan, kun läskit pursuu joka paikast ulos .. silloin tekis mieli kyl ostaa heille uudet sopivat uikkarit ...

2. polvisukat vanhoil eukoil joilla on liian lyhyt mekko ...ja sekin on muutamaa numeroa liian pieni ..ei sovi ainakaan juhliin , jos ei muuallekkaan .. mut silti ..kuin niihinkin vaan ain törmää ...

3. aika paljon noita jo lueteltuja on myöskin inhokkilistallani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 13:12

Minua ärsyttää mies ilman paitaa kaupassa, ja sandaalit sukkien kera.Ja naiset löysien allien kanssa topissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 20:12

Mies ilman paitaa kaupassa ei ole sopivaa.Omalla pihalla voi olla, vaikka miten, muttei julkisesti.
Naisten polvisukat ja liian lyhyt kukkaretonki... Lököttävät farkut, jotka paljastaa kalsarit ja muutakin , jota ei tarvisi paljastaa....
Napapaidat on myös karseita katsella.On sisällä sitten pullero, tai luuranko.Ei hyvä....
Eikä muutenkaan likaisissa /haisevan hikisissä vaatteissa kuljeksiva ole kiva näky.Tuntuu muuten,että niitä haisevia otuksia on perjantaisin Prisman jonot täynnä.Välillä tekisi mieli ottaa happinaamari kauppaan mukaan.Pitäisikö ihmisille yhä opettaa "dödön" käyttöä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 22:33

En ärsyynny toisten pukeutumisesta, mutta kieltämättä on aika huvittava näky nämä peppuvaon paljastavat housut. Mielestäni tällä ei ole markkinarakoa.

Kerran tunsin syvää myötähäpeää koko naissukukunnan puolesta, kun venäläinen nainen koikkelehti peppunarubiksuissa egyptiläisellä rannalla. Olisi siinä mohammedilla ihmettelemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:54

1. naisella liian tiukat legginssit ja niiden kanssa paita, joka ei kunnolla takapuolta peitä
2. naisella niin piukka ja niukka paita, että tissit on ulos pompata ja kaikki makkarat näkyy
3. Mies ilman paitaa
4. Miehellä housut niin alhaalla, että persvako vilkkuu
5. miehellä sortsit, sukat ja sandaalit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:58

1. Legginsit (minusta nämä eivät kuulu pääly vaatekertaan, menevät mainiosti farkkujen alla talvella)
2. Mies ilman paitaa (tulee hien haju mieleen)
3. Ei kauppaa eikä ostoksille bikineissä eikä uimahousuissa. (maalla menee pellolla)
4. Tennissukat (eivät ole kovin kauniita arkikäytössä, sopivat paremmin urheiluun)
5. Villamyssy (miksi keskellä kauneinta kesää laitetaan villamyssy päähän)

Ei minua suuremmin ihmisten pukeutuminen ärsytä, vaan enemmänkin monet tuoksut ärsyttävät enemmän. Liika hajusteiden käyttö pistää nenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:44

1. Croksit yleisellä paikalla esim. kaupassa , terasilla tms
2. Croksit, valkoiset tennissukat ja vanhoista farkuista leikatut hapsottavat farkkushortsit
3. Valkoinen hihaton t-paita miehellä, jos on hiukankin vatsaa
4. lenkkarit, tiukat pyöräilyshortsit! Näin tään tänään kaupassa, tyyppi oli ihan ruokaostoksilla ja voin kertoo että näytti ihan hirveeltä!!!
5. mies, sohva , tuuletin ja ja ilman paitaa niin että koko kaljamahu näkyyy! Tämän näin viime viikolla kylässä käydessäni! Eipä niin kauheasti hivellyt silmiä!:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:20

Miehellä paidaton yläkroppa kaupassa, vanhat länällään olevat lenkkaririsat.
Nainen jos on ylitsepusuavan runsas, tiukat legginsit ja liian lyhyt paita päällä.
Ja naisella liian leveälierinen hattu, melkein sateensuojan kokoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:19

Kyllä se on tuo 1. Julkisilla paikoilla pitäisi pukeutua säädyllisesti.
Mutta: yleensä lihavat miehet ja hoikat naiset pukeutuvat noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:58

Mautonta, epäsopivaa pukeutumista näkee niin paljon ettei siitä jaksa lukua pitää.
Kuitenkni siitä pahimmasta päästä on se kun aikuiset naiset eli noin 50 vee ja siitä ylöspäinkin käyttävät minishortseja ihan missä vaan eli myös kaupunkioloissa. Ilmiö on supisuomalainen kuin myös mauton pukeutuminen ylipäätään. Julkisilla paikoilla täytyisi sentään osata pukeutua säädyllisesti eli vaatteet päälle. Kotipihalla voi sitten kulkea niissä pikkupikkupöksyissä!
Yrittipä eräs herrahenkilö (eikä ihan kuka tahansa!) päästä Milanon duomoon shortseissa, olimme siellä firman x-vieraina pienellä joukolla... ei ollut pääsyä ja osa joukosta jätti menemättä vaikka oli vaatteet päällä. Saivat odottaa meitä kahta jotka menimme sisälle säädyllisesti puettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 16:36

No joo. Mies ilman paitaa yleisellä paikalla, kammottava näky.Roikkuvat miesten housut, olivatpa sitten pitkät tai pätkät.Inhottavaa.Lävistyksiä taynnä oleva naama naisella sekä liian avokaulainen vaate, kireät legginsit tai hame.Kotonaan voi jokainen kulkea vaikka pelkissä lävistyskoruissaan,
Sitten on nämä miehet( vanhemmat) jotka hinaavat housut melkein kainaloon ja laittavat paidan sinne housun kauluksen sisään. Minkä ihmeen takia?Tähän asiaan olen täällä kotona puuttunut monta kertaa, mutta on aivan kun puhuisi pelkille seinille.En enää välitä, mutta kun kerran kysyttiin niin sanoinpa mielipiteeni
Laihat, pillikinttumiehet shortseissa.Huh-huh!Kamala näky.