Keskellä viikkoa kevyesti ja aurinko paistaa jälleen. Mitä puuhaat tänään?

Lisätty: 15.06.2011 - 10:49

Aurinko paistaa edelleenkin, lämpötila +17°C ja olen kitkenyt, touhunnut Onnelassa, käynyt kaupassa ja hakenut matkalaukun taas esille. Lyhyt kahden yön lomanen edessä. Jos savolainen ajelisi Pohjois-Karjalaan vaihteeksi perjantai-aamuna.

Lisätty: 15.06.2011 - 16:07

Ota iisisti Ciby, että tanssijalat ovat tarvittaessa kondiksessa. Mie aloitin huilaamisen juuri äsken, kahvi+konjakki...sydämelle joka alkaa tasaantua helteiden hellittäessä.

Avainsanat: päivän touhut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 10:49

Huomenta Sinullekin. Airiston rannalla aurinko paistaa.

Kauppareissulle menossa ja samassa ulkoruokintaan.

Sitten pikainen paluu mökkimaisemiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Hyvää juhannusta Airistoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 06:32

Huomenta, auringosta ei tietoakaan, lämpötila +10 ja taivas valuttaa edelleen vettä, siis oikein sopiva työpäiväksi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 07:34

Nyt lähden työkeikalle.Sieltä suoraan tyttären avuksi pesemään ikkunoita ja verhojen vaihtoa....Juhannuksena kun sitten siellä juhlitaa vähän suuremmalla porukalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:01

"Mä töitä teen, töitä teen ja opiskelen koko illan.." eli menen puoli kahdelta ensin paloturvallisuuskoulutukseen ja sitten iltavuorooni. Ennen niitä en juuri mitään muuta ehdi tehdäkkään kuin laitaa sapuskaa perheelle ja käväistä pikaisesti suihkussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:08

ihanan viileätä, +11C, pilvinen sää mutta ei vettä nakkele.
normaalit rutiinit tällekkin päivälle .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:13

Kävimme Tallinnassa, lähtö kotoa klo 8 ja paluu klo 23. Siinä sitä askaretta piisas.
Eilen enimmäkseen pilvessä ja väliin "satoi".
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tallinna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:13

Pilvinen sää, +14 astetta.

Lisätty: 15.06.2011 - 12:08

Vettä sataa ropisee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:39

10+ ei aurinkoa ihan pilvistä ,voipi sataa milloin vain.Hyttysiä ilmaantunut taas vaihteeksi.
Kävin istuttamassa ruukkuihin paprikoita.Perunamaata olen perannut,Maartisokat pitkin perunamaata. Ei niitä myyrät olleetkaan talvella kaikkia syönneet. Olen jotain kylvänytkin vielä.Kurpitsat ja maissit täytyy peltoon laittaa.Istutin uuden omenapuun ,pirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 10:13

Auringosta ei havaintoa sateesta kyllä vaikka onkin hetkeksi tauonnut..
Siivousta pitäis nyt harrastaa pikapuoliin...joten sillä tämä päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 10:59

+ 11.2 ja vettä alkoi lotisemaan ja säätiedotuksen mukaan sitä sitten tuleekin kokopäivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 13:11

voihan hyvät hyssykät mikä tarmonpesä siellä otsikon kirjoittanut onkaan ... ihan huimaa tuo tahtisi .. mut eipä täs taas liikunta tarajoitteisena paljoa puuhata , mut jotain pientä on tehtävä .. kun saadaan tuo arvoisa palotarkastaja tarkastamaan nämä rakennuksemme ... jot pölyjä siivotessa ja välillä huiliessa .. on nyt otettava hiukkasen rennommin , et pystyy kesä häissä , joita onkin muutamia tiedossa valssaamaan ... jos saa noit kontit kuntoon vaan siks .. huoh ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 18:15

Suunnistan kesäretkeä juhannuseksi penten pariin ei ole prosesteista haittaa.
Ilos aioimmiallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:52

Päivällä töitä, illalla ulkoilua ja kesästä nauttimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 12:13

no mä maistelen pieniä" siivuja" nesteet tasapainoon,muuten pyörryttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:17

Pihahommia tein ystäväni avulla. Illemmalla vein - nyyh - hänet Mikkeliin bussille hänen kotimatkansa takia.