tunteeko kukaan jennifer lopezin laulun?

tarvitsisin ystäväni synttäreihin hänen lempi kappaleensa sanoituksen.laulu on jennifer lopezin mutta laulun nimeä en muista. suomalainen versio tästä laulusta löytyy nimellä ajan hiekkaa vain. Tämä etsimäni laulu oli maailman kuulu hitti joskus 90-luvulla. laulun kertsosäkeistössä on lauseet i am fool by yesterday,,,(ja) could u ever feel same,, en tiedä onko ihan oikein kirjoitettu mutta toivottavasti ymmärrätte

Avainsanat: sanoitus jennifer lopez

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2008 - 15:47

oletko varma ettei kappale Sands Of Time Pandoralta (?)

I walk in silence
Selow a rainy sky
I find my self
in a pantomime
'Cause I've been trying
hard to make you speak
In a monolouge
since you're out of reach
We're dyin' flames of yesterday
I hope you'll find some other ways
'cause
CHORUS:
I'll be loosing mine
in the sand of time
I'm a fool for yesterday
When I feel like wanna say
I'll be holding you
thru the heat and thru the cold
Could you ever feel the same
And I remember
the way we used to smile
But now the bells
have begun to chime
Can I survive it
breathing lonely air
I know I'm free
but do I dare
We're dyin' flames of yesterday
I hope you'll find some other ways
'cause
CHORUS

Lähteet:
www.actionext.com/names_p/pa..._time.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.10.2008 - 19:41

joo ei ole kyseinen laulu kyllä... etsimäni laulu on tosiaan 100% varmasti jennifer lopezin ja 90-luvulla tämä kuului radioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 20:34

Joo noi lauseet "I'm a fool for yesterday" ja "Could you ever feel the same" on tosiaan tuosta Tarzankin jo mainitsemasta Pandoran kappaleesta Sands of Time. Jennifer Lopez aloitti laulajan uransa vasta ihan 90-luvun lopussa, eka albumi ilmestyi 99-vuonna. Ja tuosta Sands of Time -kappaleesta on tehty se Ajan hiekkaa vain.

Tästä linkistä löytyy kaikki J. Lopezin albumit, ja niiden kappaleet. Tuota piisiä täältä ei löydy.
www.google.com/musica?aid=vH...;ct=result

Täältä löytyy tuo Pandoran Sands of Time:
www.metacafe.com/watch/57531...s_of_time/
Käyppä varmuuden vuoksi kuuntelemssa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2008 - 13:28

no sitten se laulu oli jennifer lopezin ensimäiseltä albumilta (tietenkin) Olen varma laulajasta edelleenkin. etsin jo netistä laulua,ei löytynyt ihme kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2008 - 13:32

joo oli tosiaan toi laulu kävin kuuntelemassa..mutta eri laulaja oli...kuunneltiin jennifer lopezin laulamana tuota aikoinaan:) mutta kiitoksia sulle kuka löysit laulun!
en noista tartzanin laulun sanoista ollut varma kun en muistanut sanoja