Eipä muuta kuin oikein hauskaa lomaa kaikille napsulaisille, tiedoksi, palaan kanarialle taas syksyllä !

Alan sieltä käsin sitten kommentoimaan syksyn ja talven tapahtumia siellä ja katsotaan ,kuinka moni napsulainen tulee siellä vastaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 21:43

Aurinkoista kesää myös sinulle. Jään mielenkiinnolla odottamaan Kanarian uutisia. Käyn vuosittain tammikuussa Gran Canarialla, joten hymyillään kun tavataan.

Kysyjän kommentti

Siellä sitten tavataan, jossakin ,laita viesti kun olet siellä niin voimme juoda kupposen jossakin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 20:22

Kiitos samoin, odotan matkaa Egyptiin enää alle 3 viikkoa lähtöön ja kyllä siellä tuon 2 viikkoa saa kulumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 20:53

kiitoksii samoin ja hyvää kesää sinullekkin ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:47

Kiitoksia, samoin! Loma odottaa 1,5 viikon kuluttua, ja lomareissu 2,5 viikon kuluttua, eli hyvällä puolen lomaa vielä ollaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 22:23

Tuskin Kanarialla tavataa.En nääs matkustele rajojen ulkopuolelle. Jos ei Ranskaan tule mentyä.Sielllä vävyn vanhemmat,
Mutta ihana lukea kommentteja oli ne kenen tahansa. Ilosta kesää vaan sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 22:38

Kiitos vaan pari viikkoa jo lomaa pidetty..Hauskaa pitkää kesää sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 06:10

Kiitokset ja oikein ihanaa kesää sinulle. Olisi mukavaa lukea kommenttejasi jatkossa. Olet ollut "hiljaa" pitkän aikaa, mutta tottahan se, että elämässä on muutakin kuin napsu. Ensimmäinen kesälomani loppuu pian ja maanantaina töihin. "Toinen" kesäloma alkaa sitten elokuun lopussa ja seuraa todennäköisesti perinteinen kullanhuuhdontareissu Lappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 06:13

Kiitos Sulkis, ja kaunista kesää sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 08:31

Hyvää kesää näillä levyksillä ja myös siellä Kanarialla sitten.
Mekin aiotaan ensi talvena mennä viikoksi Kanarialle, jotta kestäisi sen mahdollisen kovan pakkastalven taas hieman paremmin.
Mieheni haluaa Inglesiin, itselle ei väliä, kun niin vähän kokemusta niistä seuduista, vain yksi kerta kauan sitten Teneriffalla.
Seuraava kolmen viikon lomapätkä on heinäkuun puolivälissä, silloin viikoksi Rodokselle Pefkosiin. Syksymmällä taas kaupunkiviikonloppuja, Vilna, Gdansk tai jotain siihen suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:07

Mukavaa aurinkoista kesää myös Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:26

luonnikasta lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:59

Ei näkynyt miestä eilen Tallinnassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 10:01

Mukavaa kesää, ei vielä odotella syksyä.. eihän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 10:44

Luonnikasta kesän viettoa kotimaan kamaralla toivottelen sulkikselle!

Tuleehan siellä kanarialla itsekin käytyä joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 15:06

Hauskaa lomaa vain Kanarialle! Itse palasin juuri Egyptistä, jossa laitoin mökin kesäteloille. Ennen syksyä en varmaanaan niille lämmöille kerkiä, jos vaikka Suomessakin olisi edes jonkin aikaa kesää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 18:20

Hyvää matkaa sulkis Sinukke ja parasta "viuhkaa " kaikessa menossa, on kiva kun käy meitä turvehtimässsä..tervehtimässä. Iloa a onnea monta tynnyri kiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:50

hauskaa kesää sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:13

Oikein lämmintä, aurinkoista ja muistiin painuvaa kesää sinne lahden toiselle puolelle.