Juhannuksen odottajat, vältä näitä paikkakuntia!

www.iltasanomat.fi/kotimaa/j...91599.html

enhän itse ihan näihin ennustuksiin usko, mutta ilmoitan kumminkin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 22:02

Olemme mökillä satoi tai paistoi - eikä silläkään ole oikeastaan väliä. Mitäpä noita säitä murehtimaan, jos on katto pään päällä ja puita takassa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

Itsellä ihan sama mikä sää,mutta olis kumminkin kivaa jos aurinko paistaisi ja olis lämmintä, jotta saataisiin lapsenlapsi ulos viedä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 14:44

Todellakin vältän noita paikkakuntia. Syy on kuitenkin työ..todennäköisesti iskee työvuorot juhannukseksi. En ole vielä hakenut vuorolistoja...pitkitän viimeiseen asti. Maanantaina alkaa duuni joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 14:47

Nyt pitäisi olla karavaanari, karavaanari.. niin saisi sään mukaan vaihdella paikkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 15:00

Tuon ennusteen mukaan kautta koko maan tulee olemaan viileätä. Onneksi on sisätilat, ei palele eikä kastu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 15:36

Oma koti kullan kallis, pätee jussinakin. Ei haittaa, vaikka satais pieniä mummoja taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 16:37

Olkoon sää mikä tahansa, ei haittaa. Nuorena oli välttämätön asia, että pääsi johonkin veden äärelle "telttailemaan". Kaikenlaisia juhannuksia on ollut ja mennyt.
Nyt haluan vain olla kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 17:48

ihan sama..........mää en juhli jussia. olen kotona ja teen remppaan ihan ku olis normi weekendi. mitä ny vähän pidempi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:58

Minä pysyn kotona, oli sää mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:29

Kerrankin uutinen, jossa ei Turkua mainittu ivailu mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:35

Eipä haittaa, hyvä kirja mukana reissussa, viileän sään sattuessa kohdalle voi vetäytyä sisätiloihin lukemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 06:02

Hui, kun kylmää on tiedossa. Villahousut ja sukat jussina jalkaan. Onneksi olen kotona suurimman osan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 09:27

ahaa, ettei kannattaisi Seinäjoelle jäädä Juhannusta viettämään, jos tuohon listaan on uskominen.
vaan eipä haittaa sataako vai paistaako lakeuksilla, kunhan ei ole tukahduttava helle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:53

Kotosalla, ei työvuoron haussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:55

Hui hai, ei huolta. Saimaan saaressa ilta on kauneimmillaan ja tunnelma parhaimmillaan.