Näinkin voi kä'ydä, harvinaista kyllä !

www.iltalehti.fi/ravit/20110...6_rv.shtml

meillä meinas kauan kauan sitten vaihtua erään naapurin kanssa koirat olivat vapaana ja kummallakin samannäköinen sekarotuinen pystykorva /susikoira seropi..
Koirat vaan eivät suostuneet isäntiään vaihtamaan joten ei vaihtunut...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 06:01

Kaikkea sitä voi sattua. Tuntuis että hevoset ovat kuitenkin helppo tunnistaa vaikka samanikäisiä ovatkin, ihmeellinen tapaus.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, kyllä pidän tuota todella omituisena..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 14:47

Kaikkea sitä voi sattuakin. En ole ennen moisesta kuullut. Onneksi ei tullut riitajuttua eikä vahinkoja tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 15:33

Vaihtelu virkistää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:24

Loppu hyvin, kaikki hyvin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:27

Koko ravihomma on suurempaa huijausta. Käytetään hyväksi pelihimoisten ihmisten rahoja. Kerran katselin sitä touhua ja minulle riitti. Maksoi minulle kolme olutta ja 17 mk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 22:07

Jostain syystä minua on aina etonut koko "raviurheilu". Säälittävää nähdä noita peltikopperoita keikkuvan pitkin teitä pollet kyydissä. Muistatteko muuten tapausta muutama vuosi sitten, missä hevoskuljetusvaunusta putosi pohja pois ja hevonen loukkaantui ja jouduttiin lopettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:52

Vastavierailu virkistää puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:04

Onhan ne joskus vaihtuneet vauvatkin synnytyssairaalassa, niin miksei sitten hepatkin, jos kovin samanvärisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:54

Siskoni kaveri olisi varmasti iloinen ja tyytyväinen tuollaisesta vaihdoksesta. Saattaisi tulla euroja hieman enemmän Tototilille vihdokkihumman ansiosta.