Onko joku ollut tällä lennolla Napsulaisista?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

Ei todellakaan kiva loman alku..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 22:15

En ole sairastunut lentokoneruoasta, mutta pikaista vatsatautia on tullut podettu Egyptissä, Itävallassa ja Ranskassa. Egyptissä ei ollut mikään ihme sairastua vaikka kuinka yritti pitää hyvää hygieniaa yllä. Ranskassa olimme illallisilla aivan kunnollisessa ravintolassa, mutta niin vain kaikki 6 henkilöä sairastuttiin. Onneksi minulla menee nämä nopeasti ohi, sillä yleensä oksennan välittömästi ja aamulla kaikki sitten onkin ohi. Tässä täytynee koputtaa päätä, sillä Egyptiin mielin mennä uudelleen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

En ole koskaan minkään valtakunnan ruokamyrkytystä saanut ja toivottavasti en saakaan..
Mutta ei noilla matkustajilla hyvä alku ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 11:53

En koskaan ole saanut ruokamyrkytystä .Elämä ollut onnekasta. Matkustellut en ole joten en sitäkään kautta. Mutta saa tänäpäivänä varuillaan olla ruokien suhteen. Ollut vielä niin lämminjaksokin.Eihän sitä tiiä minkä pakteerin saa. Joutuu teholle äkkiä.Pääseekö tuolla ulkomailla edes hyviin hoitoihin. Selvittelytkin ottaa aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:14

Ruokamyrkytys saatu Espanjassa , muttei kyllä koskaan lentokoneruasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:17

Luin tuosta juuri Iltalehden sivuilta. En ole ollut koskaan turkissa enkä turkkilaisessa lentokoneessa. ikävä alku lomalle, All inclusive ei taida oikein maistua perilläkään. Ruoka oli mitä ilmeisimmin peräisin Turkista, ei sitä Vaasasta otettu.
Turkkilaiseen sairaalaan en myöskään haluaisi vaikka tuossa tapauksessa on helppo tehdä päätelmä mistä on kyse eli ei pelkoa väärästä diagnoosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:39

En ole itse ollut tuollaisella lennolla. Harmi, että kävi noin. Kyllä siinä viikon lomamatkan maksaneilla on hyvin lyhyt rentouttava loma, kun osa viikosta menee sairastamiseen ja siitä toipumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:54

Toivottavasti asianosaiset paranevat - on kamala tauti... Itse sairastin muinoin "Cambylo" bagteerin Mallorcan matkalla vuonna yks ja kaksi.Sain sen hotelliruuasta;lihapataa se oli.Eräs toinenkin hotellissa sairastui.Onneksi matkasta meni silloin vain 2 päivää piloille.Tosin se kipeänä kotiin tulo oli aika kamalaa....Asuin vessassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 14:52

Eipä ole vielä tähän päivään mennessä ollut ruokamyrkytystä, mutta eihän sitä tiedä missä ja milloin se iskee. Ikävä tuollainen loman alku on tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:52

En ole ollut. Itse olimme juuri Latviassa ja välttelimme hotelillakin tarkoituksella kurkkujen yms. vihannesten syöntiä. Siitä huolimatta maha on hieman sekaisin.....en tiedä mistä? Muutkin hotellilla olleet valitelivat samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:59

Poika lähdössä isänsä kanssa ensi lauantaina Alanyaan, toivottavasti ei yhtä huonolla onnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:21

Kairossa kerran olen ruokamyrkytykseen sairastunut, kolme päivää meni tuolloin harakoille, viimein lääkkeet alkoivat tepsiä, ja pääsin lähtemään muiden mukana paluumatkalle, mutta tauti oli kova. Tuon jos vielä joutuisi lentokoneessa kokemaan, ......aika kamala tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:23

Turkki on minulla käymättömien paikkojen joukkossa ja siellä pysyneekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 23:25

En ollut ja en muista olisinko koskaan saanut hylkimisoireita mistään ruuasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 05:58

Tuolla lennolla en ollut. Joten ruokamyrkytystäkään ei tullut. On ikävä jutta tälläiset, ja lomahan on täysin pilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:50

Eipä ole ruokamyrkytystä ollut koskaan maalla eikä merellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 12:24

no ei oo sattunut eteeni m o i s t a

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:52

Finnairin eineksiä nauttinut ja jos joskus on tullut huonovointiseksi - niin ei se ainakaan ruuasta ole johtunut.