Kohta ovella Juhannus, juhlista jaloin . Oletko kotona mitä, ajatuksissasi.Lähteekö taju.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 12:10

ihan kotosal nautitaan kahden tai jos sattuu jyväskylästä tulemaan sukulaisia niin heidän kans ja heitä passaten , kun tulee isä ja pojat .. niin se tietää , et joku viettää sit aikaansa keittiös tai ilmojen niin sallies tuol kesäkeittiös .. mut siin on sellainen poppoo , joilla on tuo ruokahalu hallinnas niin ettei ihan pienel määräl kannata sitä sapuskaa alkaa edes tekemäänkään .. no teen kyl sit etukäten mahdollisimman paljon ja pojat ovat kasvuiässä niin he ovat siitä niin passeleit , ettei tarvitse olla mitään gourmee annoksii vaan ihan tavallist kotiruokaa ja sekin tyyllin makkaraa , lihapullia ja pihffejä ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 11:54

Kotona lapsenlikkana ollaan vuoden ikäiselle lapsenlapselle..
Vanhemmat menevät koko juhannukseksi töihin Himokselle, siellä jotkut festarit jonne toinen menee tatuoimaan ja toinen myymään lävistyskoruja ja ottamaan tatuointitilauksia vastaan...
Viime vuonna heillä oli huono säkä tuon homman kanssa Porissa kun Kirjurinluodolle iski tuo strombi mutta selvisivät kumminkin vain kastumalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:16

Mökillä perinteisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:22

Asiaa on jo kysytty ja vastaus on sama. Maalla ollaan juhannuksena, joko sisällä tai ulkona, sää sen määrää.
En usko törmääväni myöskään niin agressiivisiin henkilöihin, että löisivät tajun kankaalle, siellä päin on järkeviä ihmisiä naapureina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:33

Juhannuksen vietän kotioloissa, ei tarvitse lähteä mihinkään rälläämään, vaan ihan rauhallisesti se vietetään, eli ei lähde taju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 13:56

Ilmeisesti mökille mennään.Vanhempien seurassa grillataan ja saunotaan.Saapi sää olla vaikka mikä.Pukeutuminen sen mukaan ja iloinen mieli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 14:53

Kotioloissa ja töissä mitä ilmeisemmin. Kaikki lomat loppuvat aikanaan, mutta onneksi loppukesästä on vielä kaksi viikkoa lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 20:49

Perinteisesti pari vuorokautta Valamon luostarissa, joka on Juhannuksen seutuun melkoisen kansainvälinen paikka, majoittumassa paljon venäläisiä ja jonkin verran keski-eurooppalaisia ja jokunen suomi-tyttö ja poika joukon jatkona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:24

Mökillä levollisesti ja rauhallisesti. Toivottavasti saa pienen kokon poltella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 22:17

Juhannusjuhlista omin jaloin. Mökillä ollaan ja olen tässä haaveillut lavatansseihin menemisestä, joten taidan tehdä kuskin virkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 05:56

Todennäköisesti olen kotona, mutta yhtenä päivänä käyn jossain tuulettumassa. Saa nähdä nyt, vähän ovat suunnitelmat vielä avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:49

Kotiranta rakkain ranta, sauna, makkara ja mehut.
Juhannuskirkko juhannuspäivänä, seka hartain hetki aattona,. Siskoni mallinen tomumaja
lähtee Paadenlahden aalloille kohti taivaan rantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 18:58

Kotona ollaan, ystävien kanssa grillataan, saunotaan ja hiukan viiniäkin nautitaan. Ohjelmaan kuuluu myös keäteatterissa käynti, mölkyn peluuta ja tikanheittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:50

En ihan ymmärtänyt kysymystäsi. Mutta mökille mennään lapsen perheen kanssa.