onko noissa oulusta lähtevissä äkkilähdöissä yks nolla liikaa?!!?

Lisätty: 14.06.2011 - 17:37

Kallein Napsun ilmoittama äkkilähtö eilen oli 13250 e, Kemeriin Turkkiin 2vkoa?! ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:48

Tuohon hintaan pitää olla todella luxusta. Johan tuolla rahalla pääsee todella kauan useampikin henkilö. Painovirhe paholainen täytyy hinnassa olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 08:53

saattaapi olla vähän fiininpi hotelli kysymyksessä, jos tarkoitat napsun äkkilähdöissä toistatonnia maksavia reissuja Oulusta.
mutta olihan siellä pelkkä lentokin alle satasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 09:23

Löytyy hotelleja joissa perushinta per henkilö on noin 2000 e eli on kyse sellaisesta. Majapaikka on silloni hyvinvarustettu ja taitaa ruokailuja sisältyähintaan. Eihän 1000 e /viikko hyvästä majapaikasta lentoineen ole paljon.
Jos samaan hotelliin pääsee myös muilta kentiltä, on se hinta niiltäkin kallis. Perushinta aika moneen käyttämääni hotelliin on noin 1000e/viikko.
Näytti siltä että esim. Turkkiin tarjolla olevat hoetllit olivat resort-tyyppiä eli niissä on ruokailu (1 sellainen näkyi) ja ovat parempia hotelleja joten hinta on oikea. Onhan siellä sitten halpoja majapaikkoja myös tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 09:49

www.finnmatkat.fi/akkilahdot/Post.aspx

täss jotain äkkilähtöjä..

Lisätty: 14.06.2011 - 10:13

www.aurinkomatkat.fi/akkilahdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:21

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:58

Kemer 13250 € , kuulostaa kyllä aika hintavalta äkkilähdöksi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 19:41

Johan on kallis matka, ei minun matkani ole koskaan Oulusta näin kovasti maksaneet. Jos siinä on tullut virhe, tai sitten on kyseessä luksusluokan huvit.