onko napsulaisissa muitakin tällaisia, jotka eivät nuku kunnolla täydenkuun aikana.

3-4 yötä heräilee 3-4 aikaan yöllä ja on niin pirteä että tekis vaikka mitä, yöllä ei ole muuta tekemistä kuin pelata netissä tai vierailla sivustoilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2008 - 13:28

Joo mulla on sellain taipumus...itseasiassa minua ei illalla väsytä yhtään ja saatan yöllä kolmen aikaan vasta kömpiä sänkyyn pyörimään. jossain vaiheessa nukahdan ja viimeistään aamu 7 aikaa olen pirteä.....hah mutta onneksi voin aina torkkua pikku päikkärit! ja jos tahdon jotain muistella niin tämä on jo ainakin noin kymmenes syntymäpäiväni jolloin on ollut täysikuu...harmittaa vaa tämä ikuinen täydenkuun valvominen...pää voi mennä "rikki" ja muutenkaan ihmisen keho ei tykkää jos ei nuku riittävästi!

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2008 - 13:37

mie en oo itessäin viel niin kuuhullua huomannut jotta vallan keskellä yötä pittee kuuta ruppee ulvomaan. heh heh. ei vaiskaan. = D en tiedä johtuuko täysikuusta vai mistä mutta levottomia unia näen aina välillä, semmoisia sekavia unia jossa kuvittelen olevani herillä/ luulen heräileväni koko ajan mutten kumminkaan ole hereillä/ enkä heräile < se onpi vain sitää luuloa. siis sitä en oo pistännä merkille jotta tapahtuuko nää unet vain täydenkuun aikaan, ku kumminnii aikas harvoin näen nuit levottomia unia. ja se että käyn melkeen joka yö kerran pissillä niin se ei liity kuuhun eikä mihkään muuhun ja silloin saan heti unenpäästä takaisin kiinni. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 15:31

kyllä minullakin on kuuhulluutta ^.^
monella muullakin suvussani.....
ärsyttävää kun monet ystäväni eivät edes usko täydenkuun vaikutavan mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 16:23

Oli se kuu sitten minkä kokonen tai missä tahansa asennossa, niin ei se minun uniani häiritse. Ne tarvittavat viisi tuntia nukun sikeästi yhtä hyvin täydenkuun aikaan tai vaikka keskellä päivää jos ei muulloin ole ollut aikaa.

Teille joita täysikuu vaivaa, on tehty oikein nimikkolaulukin, kuunnelkaa vaikka sitä valvoessanne:

Artist: Yö , Song: Kuuhullu

kuu kulkee suoraan sun huoneeseen
kylmin silmin verhojen välistä
hunajalla sut voitelee
niinkuin kitaran saan sut vireeseen

ulkona yössä tuuli soi
kuin susilauma ulvoo nälissään
ja sinä keinuen tulet mun luo
päivin ja öin

silmistäs maailma heijastuu
mun kanssain jäätkö aamuun
lanteillas tanssii tähdet ja kuu
sun tahdon jäävän
sun tahdon jäävän aamuun

pilvetön taivas ja täysi on kuu
minä ulkona odotan ja vapisen
pilviin taivas jos kietoutuu
sä tuskin tuut edes avaamaan

tuuli on kääntynyt luoteeseen
tähdet hopeiset iskevät silmää
ja sinä keinuen tulet mun luo
teet sen mistä unta aina nään päivin ja öin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 22:29

täyskuu nukuttaa siinä kuin muutkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2008 - 18:57

on varmaan, minä en