-m-
Kysytty: 13.06.2011 - 08:20

Ja nyt sitä tulee....

Parkkipaikaltakin lähti hiekat valumaan sadeveden matkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:44

Nou hätä - meillä nousi täytetty iso suihkuallas pohjaveden ansiosta kellumaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2011 - 08:55

No voihan..me täällä odottelemme vettä, mutta sitä vaan ei sada. Pilvessä on ja tuulee sekä kylmääkin on, mutta ei vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:03

pilvinen & sateinen sää ja ihanan viileätä.kyllä vettä jo kaivattiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:57

Hiostava ilma, mutta ei tule sadepisaraakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:01

Sadetta on odoteltu hartaasti, vielä ei ole pisaraakan tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:27

Sadetta kyllä kaivataan, muttei mitään rankkasateita, jotka huuhtoo kaiken mennessään.
Ei vieläkään sada, vaikka ukkosta ilmassa ja hiostavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:41

En rankkasateestakaan mitään hyötyä ole vie maat mukana. Saattaa katkaista teitä. Hiekka valuu helposti. "2004 oli tulva kesä ja silloin meinasi viedä tuosta leirintäalueelta asuntovaunuja mukanaan. Kerkisivät hätiin ennenkuin meni.Roikkuivat tyhjänpäällä puoliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 11:46

Satoi aamulla nyt mukavan raikas ilma hieman viileä mutta ei todellakaan kylmä..
Nyt vaan harmaata ja harmittavaista.. aurinko mennyt piiloon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 12:43

Ei vieläkään ole näkynyt vettä ja kuulunut ukkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 17:41

Minä kuntoutuksessa olen lähellä tätä kotiani, ei Turussa paljoa satanut , mutta 40 km sieltä, vettä tuli oikein Esterin ahterista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:34

Kyllähän tuota tuli...vettä, rakeita, salamoita, jyrinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 19:57

Ei mitään kovin kummoista sadetta - pientä tihuutusta pitänyt.

Ukkosta odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 20:00

Koko päivän satanut ja lämpötila +10 nurkilla, eilen illalla kunnon ukkosmyräkät taas kertaalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:18

Esteri on annostellut vesimääränsä virheellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 19:31

Sunnuntaina satoi meillä, sen jälkeen ei ole tiputellut. Lauhtunut on reippaasti.