Onko jännitystä kesässä..mitä tapahtuu?

Minä saan odottaa tätä jännitystä..ei kerrota vielä miksi..mitä tapahtuu..
Nuoriso pitää mummelin jännityksessä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2011 - 07:32

Eipä ole jännitystä tiedossa. Viimeinen lomaviikko alkoi ja koetan olla ajattelematta töitä...siis palkkatyötä. Tuntuu vielä kaukaiselle asialle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 23:32

Mulla alkaa matkakuume jo pikkuhiljaa tulla pintaan, netissä kuvia ja keskusteluja seurailen Egyptistä... 3 viikkoa ja pari tuntia niin astun kotoani ulos linja auto pysäkille matkalla Vantaan lentokentälle, sitä odotan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 23:48

Kesä alkoi täällä Egyptissä, huomenna kotiin Suomeen. Jokainen aamu on ihmeitä täynnä, jännityksiä tulee, vaikkei niitä enempää odottaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 07:06

Ei tässä nyt mitään erityisiä "jännityksiä" ole tiedossa. Lomaa odotellessa, lomafiilis täyttää jo ajatukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.06.2011 - 07:33

Jep jep, heinäkuun lopussa tapahtuu meilläkin jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 07:36

Kellä on jännityksiä elämässä se pitää pirteänä. Älkää huoliko kyllä se siitä ajallaan.Välillä iloista ja suruista.Elämä on sitä juuri. Mutta kyllä kaunis kesä on nyt kaikkien käsillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 08:25

Muutama pikkujännitys odottaa vironsuuntaan ja juhlia tiedossa. Ja jännityksistä suurin, kuinka puutarha pärjää tämän kesänilmiot. Jännitys kutkuttaa vatsanpohjaa sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:55

No jos voi jännitykseksi katsoa sen pääseekö heinäkuun lopussa aikomalleen, hieman alennetulle lomamatkalle, niin sitten on pikkasen jännitystä.
Myös kotimaassa on tarkoitus reissata lyhyen pyrähdyksen verran, siinä jännittää, millainen on sää, ajomatkaa on aika paljon eikä ole mukava ajaa sateessa. Sade ja kylmyys on heinäkuun ilmiö ollut Suomessa viime vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 16:52

Suurempia jännityksen kohteita ja ylläreitä ei näköpiirissä...Lomareissu alkaa vajaan kolmen viikon kuluttua, ja tuhkapilvet ja lentokentän matkatavaralakot on jo aiemmin tänä keväänä ohitettu, toivottavasti tähän matkaan näitä ylläreitä ei tule......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:37

Onko sulle liisukka syntymässä uusi lapsenlapsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:08

Pieniä lomamatkoja kotimaassa ja heinäkuu ollaan enimmäkseen mökillä. Voi ihanuutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:11

Odottelen kaupunkilomaa keskieuroopassa, Tonavan rannalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:39

Ei mitään uutta - tänäkään kesänä. Syksy muuttaa hieman elämää - leikkaus edessä.