Vaihtaako rahaa jo koto Suomessa? Tutut sanoivat että paikanpäällä saisi paremmalla kurssilla vaihdettu? Ekaa kertaa Bulgariaan..

Avainsanat: bulgaria sunny beach

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 10:32

Kortti kai on käyvää valuuttaa sielläkin.
Eikö Lomamatkat kerro; www.forex.fi/ rahanvaihto; www.iltalehti.fi/matkailu/ky...8026.shtml
keskustelu.suomi24.fi/node/3407206

Lisätty: 12.06.2011 - 11:03

Luottokorttien käyttö Bulgariassa ei ole yleistä, hyväksytyt kortit Bulgariassa ovat Euro Card, American Express, Master Card, Visa, Visa Electron. Näillä korteilla voit nostaa rahaa pankkiautomaateista ja usein liikkeitten ikkunoissa on tarra, josta näkee mitkä kortit sinne kelpaavat.

Lisätty: 12.06.2011 - 12:01

Tämän mukaan siellä saa nostettua paremmalla kursilla kun Bulgaria on tämän mukaan sitonut valuuttansa kiinteällä kurssilla eroon. translate.google.com/transla...N_EUR.html

Lähteet:
www.forex.fi/Matka/Matkakohteet/?c=298

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 10:08

En viitsi lomalla jonotella missään rahanvaihtopaikkaa etsien itse vaihdan osan rahasta ennen lähtöä Forexissa joten siten toimin itse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:30

Itse teen siten, että vaihdan jonkun verran käteistä lähtiessäni ja Visa Electron on toiminut moitteettomasti reissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:04

Vaihtaisin jo kotimaassa. Eipähän suttaannu loma rahanvaihto paikan etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 21:35

Vaihdan suunnilleen tarvittavan rahan lähtiessä, saahan sen halvemmallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 22:42

Aina kannattaa olla jokin summa kohdemaan käteistä. On tapahtunut sellaistakin, että kortti menee matkalla vanhaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 11:59

Vaihda kotimaassa, niin vältyt huijareilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 15:41

kannatta vaihtaa rahaa siinä hotellissa missä asut. se on turvallista. kaduilla rahan vaihtokopeissa sinua huijataan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:23

Kurssit vaihtelevat, mutta yleensä itse vaihdan Hki-Vantaalla hieman ja sitten paikan päällä edullisemmassa pisteessä. En kylläkään Bulgariassa, vaan aivan muualla.