Heleätä helluntaita kaikille napsuille. Toivottavasti on omat heilat kainalossa ja kaunis päivä alkamassa, vai? Täällä aurinkoinen

ja kaunis aamu. Lämpötila juuri nyt +25.8°C. Ukkosta ovat ennustaneet, mutta siitä ei ainakaan vielä näy merkkiäkään. Illalla olin uistelemassa ja ihmettelin suurta savupatsasta kirkonkylästä päin. Arvelimme, että saha palaa, mutta se olikin paikallinen Sinari elikä ravintola Sinikello.

Lisätty: 12.06.2011 - 07:35

www.napsu.fi/matkailu/matkak...9--Keitele

Avainsanat: helluntai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 07:33

Toivotan sinulle myös heleätä helluntaita. Sama heila minulla on ollut jo vuosikymmeniä. Kaunis ja kuuma päivä on tulossa tänään. Onneksi meillä on pihalla uima-allas jossa vilvoitusta saa kun oikein kuuma on kroppa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 07:37

Aurinkoista on,heilani nukkuu vielä.Minä se vaan napsuttelen .Aamukahvi juotu,nyt puuron keitolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 08:06

Kahvit imaistu. Tästä ulos lähdössä.Kaunis päivän alku. Tulossa kuuma päivä.Nautin ilmaisesta lämmöstä ei tarvitse puilla pelailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:36

Aurinkoa ja lämpöä riittää. Heilakin löytyy tuosta nojatuolista. Tarkoituksena tukea perennapuskia, kun on luvattu ukkoskuuroja ja sateita. Auringossa venahtaneet puskat kaatuvat hetkessä kovan vesimassan alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:38

Hyvää helluntaita kaikille! Tässä saatteeksi pieni runo.

Onnea se on,

kun jokin kasvaa ja kukoistaa

ja enenee,

kun syntyy elämää,

kukkaa ja hedelmää

ruumiille ja sielulle.

Ja että tällainen onni

jatkuisi,

kasvaa kypsyvien tähkien

seasta onnen ensihedelmä:

sydämen kiitollisuus. (studio55)

Näinpä se helluntaisunnuntai tulla kupsahti joutuin askelein meidän luokse.
Ei sitä ehtinyt heilaakaan retuuttamaan, ovat niin ronkeleita.
Minun tuttavani oli tansseissa toissa sunnuntaina ja siellä oli sitten joku
75-vuotias rouvashenkilö mukana. Kysyimme häneltä, oliko vientiä ja hän vastasi, että
mitä noista kaikki olivat vanhoja ukkoja jo kahdeksissakymmenissä.
Näin sitä pitää elämä ottaa vastaan, eikä katsoa taaksepäin.

Kyllä kait sitä minäki ilman retuuttajaa jään, mutta taivaan kiitos, minulla on hyvä
ystävä 18-vuoden takaa, kaksilahkeinen, auttaa minua kun itse olen jo
käsistäni huonompi. Meillä on sellainen ystävyys- ja avunantosopimus puolin ja toisin.

Jatkoja vain Mariaanalle ja kaikille helluntain ja napsun ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:41

Heleätä helluntaita kaikille napsulaisille, heila jäi etsimättä, menneeköhän nyt koko kesä täysin harakoille?? Aamulenkillä kävin, pururadalla aloitin, mutta itikoiden poisajamana siirryin kävelemään kaupungin rantoja pitkin, lämpötila klo 8:30 aikaan lähenteli jo +30 astetta, lenkille lähtiessä pilvistä ja ripautti muutaman pisaran vettä, mutta nyt aivan kirkas taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:14

Joki virtaa,koski pauhaa.
Rentukat vallanneet join uoman.
Käki kukkuu.
Tuomi tuoksuu ja veneen pohjalla kolme
lahnaa verkkojen saaliina.

Huomasin metsämansikan kirkkaan silmän,
sekin oli avautunut ja pääsky rakentaa pesää.

Sama heilakin vielä helluntaina.
Siinäpä sitä mummolla onkin heilastamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:28

Nyt on helluntai, suvisunnuntai, nyt on kukkien armain aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 18:02

Lähdimme miehen kanssa viime yönä yhdeksän jälkeen Jerezin lentokeltältä ja aamu valkeni hyvinkin aikaisin jossakin ilmatillassa. Lentokoneesta sitä katselimme.

Loma oli todella onnistunut ; näimme monta kylää ja kaupunkia.Kuvia tuli otettua mittava määrä, joita sitten ainakin osaksi tänne Napsuunkin laitan.Kunhan ennättelen....
Nyt "aikaero" vielä kiusaa ja nukkumaton vuorokausi.Saunan kautta nukkumaan ja huomenna alkaa taas uusi päivä : ) Mukavaa kuitenkin olla kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 22:34

Ihanaa oli veneillä koko päivä.Ruoka maistui Kaunissaaren majalla..ihanaa koko päivä mistä nauttiin..meidän nuorien polvie kanssa.
Kova ukkonen yllätti paluumatkalla,salama iski veneen viereen..ja saatiin pienet ilmalennot..Olisimme varmaan kaikki ollet meren pohjassa palaneina..onneksi oli suojelus-enkeli mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:02

Aamu oli täälläkin lämmin, mutta illalla alkoi sataa ja ilma lauhtui hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 11:59

Lämmintä oli ja mamma mökillä mukana kirmailemassa. Mitäpäs sitä pappa muuta tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:56

Kyllä oli oma heila kainalossa. Heleä helluntaisää tosin muuttui hetkessä ukkosmyrskyksi.