Nythän tuli hauska juttu..koska saa naapurit ostamaan kalaa ??Kun kala-auto toi minulle silakoita kotia..

Siinä tehtiin jo muutama kauppa meidän portin ulkopuolella..nyt vaan toi mummille loput silakat..ja lähti kylmiöstä savulohifileet naapuriin..
Kerroin naapureilla,että toreilla käy myymässä kaloja..nyt heitti lenkin meille,kun oli jäänyt silakoita...naapurit käskivät soittaa torvea,jos minulle kalaa tuo..

Avainsanat: kalan myynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 07:14

Kiva juttu. Nyt vaan autoon soimaan silakkamelodia....ja kauppa käy. Ps.lue viesti ompelukoneestasi.

Kysyjän kommentti

Kiitos.. Ompelukone jäi minulle..ja kalaa menee mukavasti kaupaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 07:05

Jäätelöautoilla on oma melodia, kala-autokin voisi kehitellä oman soittoäänen. Hyvä, että kauppa käy," puskaradio" on tehokas tapa tiedottaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 08:29

Puskaradio on tosi hyvä radio silloin kun se pelaa. Parasta jos voisi ajaa säännöllisesti jotain reittiä iltasella kun ihmiset kotona.Mainostaminen lehtienpalstoilla maksaa maltaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:22

No Sinullahan nyt tuuria oli. Jospa saataisiin minunkin ovelleni kala-auto, sillä olen kalan ystävä.
Mieluimmin kalaa kuin lihaa.Ostin lohipalan ja suolasin viikonlopuksi leivänpäälliseksi.
Vähän vaihtelua, etsin savusilakoita, mutta ei niitä löytynyt.
ovat tainneet kalat jo häipyä omille vaelluksilleen käsittelyssäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:33

Kiva,kun homma pelittää!Kutsuhuutona voisi toimia se 'Kalastaja-Eemelin*laulu,siitä Ahti tuo/suo antejaan...tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:41

Hienoa! Puskaradio on se paras sanan levittäjä. Siitä se lapsenlapsellesi ura urkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:11

Tuo toimii ihan hyvin ja sitä rataa toimii joku kertoo taas eteenpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:18

Siitä se ura urkenee, ei muuta kuin onnea ja menestystä kalan kauppaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:17

Olin näkevinäni Helsingin Pakilassa kiertelevän kala-auton, seisoi siellä omakotialueella. Nettiin vain mainossivu.
Googlessakin näyttää löytyvän paljon kala-autoista: www.google.fi/search?q=kala-...=firefox-a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:00

Hienoa että bisnekset luistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 11:56

Suolaisia on silakat joulukaloiksi. Muuten yksi parhaimmista ruokakaloista, ellei sittenkin kaikkein paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:21

Kalastaja-Eemelin valssi vain soimaan tunnariksi, niin naaparutkin tietää että Liisukka suo antejaan...