Olenko nyt kenon orja??Eli riipuvainen..

Pelaan yhtä porukkapeliä netissä..ja yksi oma vakiopeli..Porukassa tulee joka päivä voitto..pelitilillä aika kiva summa rahaa..mitä olen voittanut,kun tähän porukka-kenoon aloin..

Avainsanat: kenon orja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:18

Ei ole onnea rahapeleissä - eikä rakkaudessa. En ole riippuvainen. Jos joskus voittaisin, saattaisin innostua pelaamaan. Etkös sinä voittanut tässä taannoin isohkon summan juuri Kenossa? Näin muistelen. Onnennumeroilla.

Kysyjän kommentti

Kyllä tuli silloin onnennumeroilla..kiva summa...ja nyt porukkapelit pyörii voitoilla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 23:29

Joo tuollaiseen porukkaan missä rahaa tulee eikä mene, minäkin haluaisin. onnea eteenkin päin.
Minä lottosin tässä viikolla kaksi vaivaista riviä ,niinkuin yleensä.Annoin miehelleni kysyin olisiko jotain taskua kun itselläni ei yhtä ainoaa. Hän otti lappusen ,kysyin missä lotto että tarkistaisin.Hän katsoi minua ja sanoi ,ei kait ollut paidan taskussa mikä oli pesukoneessa. Sieltä se tuli esille pieninä muruina ,eikä enää mitään selvää saanut mistään. Hötöä oli lotto, siinä jäi täysipotti lunastamatta.En yhtään nyt ihmettele, miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 06:00

Onnea Liisukka. Pelaa vain kerran onni suosii. Lottoa laitan aina, mutten koskaan voita mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 06:59

Lottoa olen pelannut alusta alkaen, aina samoilla numeroilla, pikkuvoittoja tullut matkan varrella tasaisesti sen verran, että kiinnostuts peliin säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:42

Et ole Kenon orja, mukavaahan se on jos voittaa peleissä, onnea vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 09:05

Minä en osaa edes pelata kenoa, saisihan niitä porukkakuponkeja, mutta ei ole tullut otettua.
Lottoa laitan 2 ruudukkoa. Olen jonkun kerran saanut yli 10 euroa, siis ei mitään lentosummia.
Minulla on veikkauskortti on aika huoleton jos kuponki hukkuu tai ei muista katsoa, niin roposet tulevat
tilille . Huoleton homma. Niinhän sitä tosiaan sanotaan , että nälkä kasvaa syödessä, mutta toivon, että ei
Sinulle niin käy. Onnen tuuria vain peleillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:05

Minäkään en ole päässyt Kenon saloihin. Joskus heitän huonolla tuurilla muutaman lottorivin. Hyvä jos onni potkii sinua, tuskinpa olet riippuvainen, mutta hyvähän se aina on tutkailla tuntojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:09

Kenoa mullakin aina vetämässä, mutta tuo päivä ja iltaarvonta menee jo veikkaukselta rahstuksen piikkiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:12

Raha tulee rahan luokse, on sanonta. Joten jatka Kenon pelaamista, ehkä joku päivä huomaat, että pelitilillesi on kolahtanut suurempi voitto. Itse en ole koskaan kenonnut, ehkä täytyisi kokeilla? Lottoan pari vakioriviä joka viikko, mutta pieniä voittoja on vaan tullut. Tulisipa kerran suurempi voitto, niin ei enää tarvitsisi lotota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 15:32

Sanotaan että pelihimo kasvaa jos alkaa pelaamista harrastamaan.
En ole ollut mikään pelaaja koskaan, ainoastaan Lotto tulee laitettua silloin tällöin, on tullut voittojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 11:54

Pelaan kenoa hyvin harvoin. Ehkä kerran kuukaudessa tulee koitettua.