Varattiin tänään Lomamatkoilta äkkilähtö. Maksettiin matka ohjeiden mukaan. Varaus sivulla lukee että maksamatta? koska päivittyy?

Lisätty: 12.06.2011 - 08:57

On siis online.

Avainsanat: äkkilähtö maksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 22:21

Arkena vasta matkatoimistot päivittää tilanteet joten älä hermostu kyllä ilmoitus sinne tulee.. jotta maksettu on...

Itse jouduin alkukuusta odottamaan melkein viikon samaa asiaa mutta kyse ei ollut äkkilähdöstä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 23:09

Älä ole huolissasi,jos matkan maksoit..niin sinne pääset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:09

Ei ilmene oliko onlinevaraus vai joku muu tapa?
Onlinevarauksen kun maksan niin saan tulotaa matkani heti,
tosin en käytä ko toimistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:08

Pari kertaa olen ottanut äkkilähdön ja heti maksettuani kolahti s-postiin matkapiletti. Ei kylläkään ollut Lomamatkojen matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:07

Luulisi arkipäivänä päivittyvän, jollei päivity, niin soita ko. matkatoimistoon ja varmista tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:50

Ei ole kokemusta tuosta firmasta, mutta saattaa olla niin että maksu päivittyy arkipäivänä pankkiaikaan. Aika outoa kyllä sillä kun itse ostan matkoja online, saan lipunkin aika nopeasti. Lomamatkojen sivuilla pitäisi olla infoa asiasta, ymmärtäisin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:16

Kyllä se aika nopeasti päivittyy. Ja sinullahan on varmasti kuitti maksusta.