Karhu yllätti porealtaassa?

- katso kuva; haku.iltasanomat.fi/ulkomaat...87960.html

Avainsanat: helle kiusaa nalleakin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 16:41

Tosi hauska kuva. Karhu ihan selvästi nauttii olostaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 20:45

Pitäähän sitä uimaan päästä, jos kuumuus yllättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 20:55

Kuumuus yllätti nallen, kuten meikäläisenkin. Yleensä uin kerran kesässä ja senkin loppukesästä, nyt olen aloittanut uimakauden tänään, vesi oli yli 20 asteista entisellä Mustalammen leirintäalueella Punkaharjulla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 21:12

Jopas Karhu-herrakin vai -neiti on halunnut viilentämään itseään vesialtaalle.
Se on oikasti hauska juttu. Lieneekö vaarallisia nämä mustakarhut.
Minä en enään mene turkin heittoon , vaan kannan monenvuotuista tekoturkkia
nahassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 22:18

Kyllä sopu tilaa antaa, ei sitä ois pitänyt pois häätää kuumuus nalleakin vaivasi... samaan altaaseen vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 22:51

Onneksi ei ole poreallasta pihalla..että siellä näkisi karhun..Pitää mennä tuonne Kyminjoen rannalle katsomaan..jos vaikka siellä vilvoittelevat...muutama sata metriä rantaan..jos vaikka koskien seassa vilvoittelevat..Siellä saa kunnon poreet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 23:33

Non vahvassa turkissa paistuu. Siellä taitaa olla vielä kuumempaa kun meillä. Onni oli löytää vettä.Turhan pieni vielä kuitenkin.Ei tuossa voinut viilentää kuin palleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:58

Voi nallukkaa, ihan selvästi oli vilvoittelemassa. Onhan tuo turkki kuuma helteellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:43

Kyllä 1 karhu sekaan mahtuu. Kuuma karhullekin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:15

No johan oli. Karhukin sen tietää, että kuumalla viileä kylpy viilentää. Meillä poreallas on onneksi sisätiloissa eikä sinne pääse kutsumattomat vieraat yllätyskäynnille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:15

Uteliaita ovat ja lykkäävät nenänsä joka paikkaan.