Onko sinulla lävistyksiä koristeena.Entä tatsoja.

Minä onneton olen laskenut korvani reiän umpeen,toiseen koru vielä menee.Alunperinkään ne ei oikein parantuneet.En tykkää itse tatuoinneista . Tänään näin oikein otuksen, kävi sääliksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 22:53

Tavalliset korvisreiät löytyy ja lävistyksiä on ollut navassa, nenässä ja tossa korvan rustossa ja nipukassa. Mikään niistä ei ole todellakaan menestynyt ja aina on tullut hankaluuksia, joten olen unohtanut koko lävistyshomman! Tatuointeja löytyy kaksi olkapäästä syksyllä tulee yläselkään kuva :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 17:33

Kyllä minulla on korvkorut ollut lävistyksen kanssa jo vuodesta 1956. Nyt pitäs mennä lävisyttään uudet reiät korviin, kun on hienot kalevalakorvakorut, mutta jänistää niin.
ei ei minulla ole tatuointeja, eikä tule olemaankaan.
ei ne ole kauniita paitsi jos hyvin pieni sydän tms. tai joku lause on pienellä tatuoitu.
Mutta makunsa kullakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:46

Korvissa on reiät korviksia varten muuta lävistystä ei ole eikä tule. Olen aina halunnut pienen tatuoinnin ja suuren moottoripyörän, mutta nämä kyllä jäävät haaveiksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:57

Korvissa molemmissa 2 reikää, harvoin tulee ylimpiä käytettyä mutta joskus harvoin kyllä..
Tatuointeja on 1 korvanlehdessä lisko ( koska on tapana aina hukata toinen korvis)
sääressä toffen pää lippalakin kera, muistuttamassa että hän oli sydämmeni ykkönen kuten nimimerkistänikin huomaa...
lapaluussa delfiini vedessä kolmasosa tulee pinnalta ylös.. ( delfiinit ovat lempieläimiäni)
toisesta käsivarresta löytyy delfiinin ja naisen pää jotka suukottavat toisiaan...
nämä on ja enempää ei tule, tai mitä sitä vannomaan..
mutta kumminkin tatuoinnit pitää olla sellaisessa paikassa mistä on myös helppo piilottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 19:05

Korvissani on reiät. Muutaman kerran olen harkinnut/haaveillut ottavani tatskan. Teini-iässä se oli Ranskan Lilja ja aikuisena harkitsin ottaa Horus Eyn. Kumpaakaan en ole vielä toteuttanut.

Luin artikkelin, jossa kerrottiin kaikkien tatuointivärien tulevan Kiinasta ja että ne sisältävät raskasmetalleja. Minua epäilyttää erittäin suuresti kaikki Kiinasta tuleva, joten näillä näppäimillä haaveet jäänevät toteutumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 20:29

Korvissani on yhteensä 6 lävistystä ja selässä ja jalassa tatuoinnit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 01:01

Minulkin on kovissa 3+2 reikää ja niissä timantteja ja delfiini,ihan oikeasti;ne on samat aina päällä,em tykkää vaihdella.Ruumiskoristeluja ei ole eikä tuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:52

Korvista löytyy reiät, miehille tatskat sopivat paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:45

Korvakoruja varten on 2 reikää korvalehdissäni, ei muita lävistyksiä ole, eikä tatuointeja, inhoan tatuointeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:11

Tuohon en ole sortunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 20:49

Molemmissa korvalehdissä 2 reikää ja niissä pienet kultaiset renkaat.En niitä juurikaan vaihtele.

Vuosia sitten toteutin haaveeni ja otin erään Egybtiläisen taiteilijan suunnitteleman (jota itse hieman yksinkertaistin) koristeellisen horoskooppimerkin oikeaan nilkkaan. Se on edelleen pieni, siro ja kaunis.Eikä muutu vaikka kuinka rypistyn ja vanhenen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:38

Ei ole mitään lävistyksiä, en ole edes koruihminen, vain juhlatilaisuuksissa käytän kulta-tai hopeakoruja.
Jopas jotakin jos tatskoja ottaisin, aikuinen ihminen, ei tule kuuloonkaan. Mielestäni ne ovat rumia.