Millä pelillä tulee liikuttua näin kesäpäivisin.

Itse menen pyörällä tai jalkaisin, riippuu kuinka kaus suuntaan nokkaani.Tänään lenkki kaupunkiin pyörällä .Talvisin en aja vaan hiihdän.Vene mulla on ja pieni lammikko. Jää vene vähälle käytölle.Jos olisi lähellä järvi niin soutelisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 17:45

Minulla on tuollainen kaksitahtinen rollaattori, jonka polttoaineena on ruis.
Sillä liikun menen minne tahansa. On hyvä kun ei näe monttuja ja esteitä
niin ei kaadu.Hyvin olen kerennyt silläkin tarpeellisiin paikkoihin.
Tytär vie autolla ja on minulla se hyvin vanhojen tutisevien akkojen ja ukkojen kuljetus-
ajokkisopimus. Jotta päättäjille kiitos niistäkin ylellisyyksistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 15:00

Pyöräilen tässä rannan ja kodin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 16:22

Jalkaisin tulee mentyä melkein aina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 16:29

Jalkaisin pikkumatkat ja muutoin autolla pääsääntöisesti, valitettavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 19:07

Kyllä pyörää tulee eniten käytetty..voi samalla ihailla maisemia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 19:08

Kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 20:25

Fillarilla ja kävellen. Autolla ainoastaan, jos tarvii painavia kauppakasseja roudata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 01:07

Fillarilla ja vain fillarilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:50

Yleensä autolla. Mutta tänään fillaroin viitisentoista kilsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 18:45

kävellen,fillarilla ja autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:10

Autolla tai apostolin kyydillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:42

Kävellen, autolla, bussilla, raitiovaunulla, riippuen siitä minne on menossa ja mistä.