Onko paikkakunnallasi tapahtuma viikonloppu.

Täällä ollut 30v musiikin juhlatapahtuma koko viikon.Olin itsekkin klassisen musiikin konsertissa tiistaina lasimuseolla,Laaksojen illassa. Nyt kaupunki täynnä ihmisiä kun pyörillä kävimme.Siellä tiet keskustassa suljettu Shoupping tapahtuman takia.Oli myyjiä ja musiikkia, tanssia.Lasimuseon pihalla oli lasiesineitä jos jonkin laisia.Ihmisiä paljon vaikka kuumaa olikin.Ensi yötä myöten,raskasta metalliga musiikkia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 18:32

Voi veikkonen, kyllään niitä bileitä tarjolla on, kun vain korvat kestää.
Jaliskoulu on Tervan tekonurmella, nuorille jalkapallo lupauksille.
Pro motoristit täyttivät Keuruun keskustan tänään lauantaina.Pro tapahtuma järjestetään kolmatta kertaa ja osanottaia on noin 300.
Suvipäivä ilahduttaa Lehtiniemen ja ympäristön vanhempaa väkeä.
Einari Vuorela vaellus sunnuntaina. Ratsastuksen aluekenttäkisat Korpi-Jukolasssa.
Huuliharput soivat Keuruuseen kuuluvassa Haapamäessä (ennen suuri risteysasema).
Kalakisat on, samoin erilaisia pallokisoja.
Ja jyvät pohjalla. Päivittäiset kiihdytysajakisat tapahtuvat iltaisin Keuruuntiellä.
Katuosuudella Koulutie- ja Kantolantie(pohjoinen kiertoliittymä)
Se tapahtuu niin, että kiihdytetään kohti kiertoliittymää, kierretään se ja kiihdytetään etelään päin.
Alueella on 40 km tuntiajonopeusrajoitus.
Tämä ralli ei kuulu vaan viikonloppuun, vaan se on jokailtainen harjotus, alkaen noin klo 22.00 ja jatkuen
puoleen yöhön. Kilpailu on siitä kuka saa mahdollisimman kovan äänen töötöttömällä.
Onko tuttua. Itsekin tunnin nukkumisen jälkeen heräsin noihin kiihdytysajoihin ikkunani alla.
Että kyllä täälläkin maaseudulla omat pöhkönsä ovat, en tosin tarkoita noita alussa mainittuja
rauhallisia viihdyttäviä tapahtumia.

Lähteet:
omat kokemukset

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 14:30

Aina on kaikenlaista - ihan liikaakin, ehkä jokaiselle jotakin ?
omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...06-12/2011

Helsinki-päivä: omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...i-paiva.4/

Myllypuron uusitun ostoskeskuksen avajaiset: www.myllypuronostari.fi/
- kartta: www.google.fi/maps?f=q&s...h&z=15

Lisätty: 11.06.2011 - 14:40

Lisätty: 12.06.2011 - 00:40

sirkkaliisan "mainostamat" moporallit taitaa olla jokaisen kylän ja kaupungin jokailtainen ilomme - näin kesäisin. "Kun ei nykyään ole mitään tekemistä" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 16:27

Kello 14 oltiin katsomassa tätä tapahtumaa Aurajoenrannalla...

Aurajokea elävöittää varsinainen luontoperformanssi kolmena päivänä. Mukana esityksessä ovat tanssijat sekä Auransillan ja Tuomiokirkkosillan välillä joessa kelluvat jättihaahkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 16:28

Savonlinnassa ja sen ympäristössä tapahtuu koko kesän ajan, tänä viikonloppuna Punkaharjulla Käkipäivät, ja näkyi Norppa-soutajatkin tänään pysähtyneen Punkaharjulla. Mahdottomat ruuhkat olivat iltapäivällä, väkeä runsaasti liikenteessä, vaikka luulisi että näillä helteillä enemmän rannat ja mökit kutsuisivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:43

Tänään Sambakarnevaalit ja huomenna Helsinkipäivä. Tässä muutama kuva sambakulkueesta Esplanadilla.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:47

Rokki Rallia ajoivat tänään ja ajavat huomennakin Tammisaaren "roskapönttöradalla" = jokkis. Pysyn kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 20:22

Backas jazz valloittaa Vantaalla 8.-11.6.2011.

Lähteet:
www.backasjazz.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 21:39

Meilläpäin on ainakin Kyminjoen-lohisoitto..mikä vetää porukkaa eri puolelle jokea..Meidänkin ihan vieressä Munkkisaaren majalla, on hulinat päällä..Musiikki raikuu ihan pihalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:49

Ei yhtään mitään, hiljaiseloa vielä jonkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:10

Kulttuuripääkaupunki Turku järjestää kaikenlaisia tapahtumia koko vuoden.