Olutravintola tykkää hallitusneuvottelujen pitkittymisestä?

www.vihrealanka.fi/uutiset/h...3%A4%C3%A4

Lisätty: 10.06.2011 - 09:51

toffe'lle kartta tässä; goo.gl/maps/BUAS

Avainsanat: säätytalon naapurissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 09:11

Enpä tiennytkään että Marian helmi on nykyään olutravintola, aiemmin se lähinnä lounasbaari. Siitä on toki aikaa kun siellä olen lounastanut, olin silloin keskusta-alueella töissä ja joskus tuli pistäydyttyä. Taitaa ne "perässähiihtäjät" siellä istua nyt....

Kysyjän kommentti

empä tiennyt koko ravintolaa olevan ilman nettiuutista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 09:25

No kaipa eivät viihdy heidän omassa ruokala kahviossaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.06.2011 - 10:06

Lämpöennätys meni taas rikki. Pudasjärvellä mittari kipusi 31,7°C:een. Taitaa kaikki ravintolat olla täystyöllistettyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 11:25

Ai ai kyllä kaljaa ja olutta kulluu tuhansia litroja. Minä juon kotikaljaani se on hyvää ja kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 12:45

Huvinsa kullakin, onhan se hyvä kun on paikka missä istua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 16:02

Varmaan kuluu virvokkeita joka puolella Suomea. Kannattaa juoda paljon olutta niin pääsevät sopuun ja saavat hallituksen pystyyn..heh, heh. Tai sitten riitelevät entistä enemmän. Mie otan nyt kahvin ja tilkan hyvää konjakkia, lääkkeeksi, kun lääkäri määräsi rytmihäiriöihin. Siis tilkan vain.... hik. Oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 18:22

Sillä kait ne eivät sitä hallitusta saa pystyyn, kun 5 vuoden olut-ja viinakielto vapaehtoinen on toiminut kohdallani.
Olen vaan sitä mieltä, että kyllä sillä Kataisellakin on kova maine-, ja kunnianhimo.ei voi millän luovuttaa.
No tämä on mökinmuijan ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 18:37

Marian Helmen edessä kadulla on muutama terassipöytä. Tuossa en ainakaan ole maamme toivoja nähnyt istuskelemassa, ehkäpä menevät julkisuutta pakoon sisätiloihin. Silloin kun hallitusneuvottelut alkoivat oli Säätytalon edusta mustanaan toimittajia ja TV-autoja; nyt ovat jo hellittäneet ja jääneet maltillisesti odottamaan tiedonantoa. Kyllä siinä voi Katalsellekin kalja maistua hikisten neuvottelujen jälkeen. Poika parka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 19:25

Show must go on!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:30

Siis uusi hallitus pykätään oluen voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 14:18

jungerin marija myös kaljalle