Huomenia napsuille ja hyvää viikonloppua kaikille. Millaisia suunnitelmia?

Lisätty: 10.06.2011 - 16:56

Minulla alkaa juuri nyt mökki-viikonloppu. Uikkarit kassiin ja kävelen tuohon rantaan saunan lämmitykseen..sen verran, että hiet saa pestyksi. Ihan kuumaan saunaan ei nyt jostain syystä tee mieli. Kahvi+hyvä konjakkitilkka, lonkerot kylmään ja karaokevehkeiden viritykseen..."vielä on lomaa jäljellä"...myöhemmällä grillausta ja raikasta salaattia sekä nukahtaminen/herääminen lintujen lauluun ja laineiden liplatukseen. Aah Suomen kesä kauneimmillaan.

Avainsanat: viikonlopun vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 20:53

Olen tässä yrittänyt kasata hävitettävää tavaraa..kellarista vintistä ja vaatekaapeista...isot kasat on mitä lähtee kaatopaikalle kierrätykseen Ekotallille...ja keltasiin laatikoihin..
Yksi vanhantavaran kauppias tulee kotia katsomaan,jos jotakin haluaa..saa viedä mennessään pientä korvausta vastaan.
On vanhaa kirjoituskonetta singerin polkuomelukone palkintokaappi..mistä olen jo sisällön hävittänyt..keinutuoleja pari kappaletta..kirjoistakin oli kiinostunut,kun soittelin hänelle..ja niitäkin löytyy.
Hyvä saada nämä tavarat pois nurkista,kun mieheni selkäleikkaus on heti juhannuksen jälkeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 06:55

No tänään tuo vakio saunapäivä,,
Huomenna Aurajoenrantaan katsomaan tätä kulttuuriohjelmaa ja muusta ei vielä tietoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 07:23

Huomenta Mariaana! Tämä päivä kuluupi töissä ja vielä ensi viikko, sitten alkaa piiitkä kesäloma. Jospa saisi viikonloppuna kukkaset parvekkeelle, kun en ole vielä "ehtinyt" kukkakauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 09:19

Maalle mennään , varmaan lauantaina iltapäivällä. Sunnuntaina on pyhäpäivä, tulee ehkä vieraita naapurustosta. On oltu poissa maasta väliää, ehkä haluavat kuulla matkasta, kutsutaan muutamia lounaalle jos heille sopii. Nautitaan kesästä.... niin ja illalla sitten formulat katsotaan Maxilta kaupungissa, tulevat myöhään sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.06.2011 - 10:03

Huomenta huomenta. Tänään onkin mukava kesäjuhla tiedossa työpaikan puolesta. Siirrymme joukolla firman vuokraamalle hiihtomajalle saunomaan ja grillailemaan. Vakio keäjuhla ohjelmaan on aina kuulunut lentopallo-ottelu osastojen välillä sekä petankia ja tikanheittoa. Eli ihan mukava ilta tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 11:00

Huomenta tai oikeastaan hyvää puoltapäivää, tämä päivä työn merkeissä, huomenna sitten aika paljon kelit säätää mitä tehdään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 11:14

Siinä se viikko taasen vierähti.Kyllä ne menee joutuin. Aina vaan vauhti kiihtyy enemmän.En tiedä mihin tuon ajan vähyyden kanssa oikein joutuu.
Minä en suunnittele etukäteen yhtään mitään.Tulee mitä tulee ja jokahetki on kallisarvoista . Nautintoa sisältä asti sielun syvyyksistä.Välillä ruuanlaittoa, siivoomista, uimista, pyöräilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 18:27

Illan kultaisia säveleitä kaikille missä lienee kukin viettää aikaansa.
Minulla ei erikoisia suunnitelmia ole, hissuukseen vain hiiviskelen.
Olen mietinyt, mitä suru on ja tulin siihen tulokseen, että se on rakkautta.
kevät ja kesäni on ollut surunverhoamaa, mutta se on ollutkin rakkautta..
Kielille iloista mieltä ja pulahtakaa vesien syliin nauttimaan sen annista.
Itse en pulahda, painuisin pohjaan kuin kivi, paras olla vain rantahietikkojoukoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 18:41

Vietän viikonlopun kaupungissa ja mieheni aikoo viedä minut huomenna Sambajuhlaan. Joku häppeningi Aleksilla iltapäivällä. Nähdäänpä siellä ja eikun lanne heilumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 19:22

Mökille tulin huhtikuussa ja palaan kaupunkiin lokakuussa. Siinä koko kesän suunnitelmat pääpiirteittäin. Mitä sitten Budapestissa piipahdetaan viikko.

Olo Onnelassasi onkoon onnellinen!

Onnittelut oloneuvokselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:36

Talomme raknnustyömaalle menen lauantain ahertamaan, sunnuntaina pihahommia rivitalokotimme pihassa.