Voiko hua hinillä snorklata? onko siellä iso kaupunki lähellä? onko hua hinissä perheille sopivia aktiteetejä?Mitä sellaisia?

Avainsanat: hua hin thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 14.10.2008 - 20:35

Takkauunin toimintaperiaate Vastavirtaperiaate ottaa talteen kuumien savukaasujen sisältämän lämpöenergian. Liekit nousevat tulipesästä yläpalotilaan, josta ne jatkavat poskikanaviin, jolloin lämpöenergia siirtyy uunin runkoon.

Huvitukset ja yöelämä on Hua Hinissä hyvin vähäistä.
- Hua Hinistä on erittäin hyvät mahdollisuudet tehdä päivän mittaisia retkiä paikallisten matkanjärjestäjien opastamana lähialueiden nähtävyyksille tai sukellusretkille.
- Hua Hinin ympäristössä olevat golfkentät ovat Thaimaan parhaimmistoa.

Lisätty: 14.10.2008 - 20:56

voihan pahus, tuskinpa sielä hua hinissä takassa kannattaa snorklata, työtapaturma noissa copy/paste jutuissa, anteeksi vaan (kun näitä ei edes pääse itse korjailemaan) ja kiitokset jonille tarkkaavaisuudesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 09:07

Hua Hinissa on paljonkin tekemistä perheille. Lähellä on apinavuori, norsusafareita järjestetään, samassa paikassa voi ajella mönkijällä, banaaniveneellä ajelua on rannoilla ja liitovarjolla pystyy surffaamaan. Taksi tai tuk tuk vie edullisesti paiksta toiseen . Lähellä hienoja golfkenttiä, yhdellä niistä juuri järjestettiin Aasian kiertueen turnaus. Kaupungissa mukavat rannat ja 3 iltatoria, joilta saa edullisesti ostaa vaatteita ja kaikenlaista jopa hyvälaatuistakin tavaraa. Samoin paikassa on paljon kauppoja, kauppakeskuksia ym. , joista löytyy ajanvietettä ja ostosmahdollisuuksia vaativaankin makuun. Varsinaista yöelämää ei ole kovin paljoa, Hilton-hotellissa disko ja samassa korttelissa muutakin yöelämää. Perheet voivat myös käydä edullisissa ja tasokkaissa hieronnoissa ja muissa hoidoissa, vain murto-osa Suomen hinnoista ja laatu hyvä, rannoilla ei niin tasokasta kuin oikeissa liikkeissä. Naisväki voi leikkauttaa hiuksensa ja laittaa jalat ja kädet kuntoon muutamalla eurolla ja jälki on hyvää, hintalaatusuhde on mahtava.
Muutenkin kaupunki on sopivan kokoinen ja turvallinen, onhan se kuninkaan kesäpaikka.
Lyhyesti: ei mikään bilehiiren unelma, mutta tekemistä on päiväsaikaan ja illalla kyllä riittämiin. Ja ruoka on hyvää ja edullista , varsinkin jos tulee pois ihan keskustasta. Mukava paikka!!