Oletko ostanut tuulettimia kotiin??Että saa ilman kiertämään..

Itse ostin keväällä,kun oli tarjouksessa..Nyt on taas kaupoista loppu..
On muuten mainio apu talvella,kun laittaa pyykit kuivumaan saunan pukuhuoneeseen..hyvin pyykit kuivuu..entinen hajosi.

Avainsanat: tuuletin kotiin kesän helteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 21:39

pari vuotta sitten ostettiin uudet huoneisiin joten niillä mennään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 21:25

En,enkä aio ostaa,sillä saan hienon läpivedon.Ylä-ja alaikkunaa auki ja samoin toiselta puolelta.Onneksi on läpitalon huusholli ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 21:31

Kyllä viimekesästä viisastuneena makuuhuone on varustettu tuulettimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:23

Pari tuuletinta on viime kesästä jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:42

Tarjoustuulettimet ovat loppuneet ainakin täällä.

- ps. Kuulitko Ruotsalaisesta helikopteri onnettomuudesta?

Pilotin tuli kylmä, joten kän sammutti tuulettimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:59

Ei meillä ole muutakuin ikkunat ja ovet auki.Olen katsellut monella sellainen kattolamppu mikä samalla tuulettaa. Hiljalleen pyörii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:04

Tokmannilta olivat loppuneet, ja uusia eivät saa. Paikallinen kodinkoneliike oli kuitenkin jostain saanut tilattua, varauksessa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:14

On tuulettimet ostettu jo viimekesänhelteille :)
Nyt harkinnassa sellainen ilmanjäähdytin, mutta taitaa pitää aikamoista hurinaa.
Ilmoituksissa noin 300€
Onko jollain kokemuksia sellaisesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:31

Ostin oitis pari kappaletta, kun tuli kunnon tuulettimia kanta-asiakashintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 04:21

Minulla on huoneessani 2 tuuletinta joista toinen on myös cooleri, ja joka huoneessa täällä yläkerrassa on katto ym. tuulettimia, lämpö nousee ylös, olisi muuten tukahduttavan kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 06:00

Meillä ei tarvita. Ilma vaihtuu ikkunoiden ja oven kautta sopivasti ja jos kodissa tulee liian kuuma siirrymme tuohon rantamökille. Siellä on aina hieman viileämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 10:01

Monta vuotta sitten. Tuossa se puhaltelee ja viilentää mukavasti. Oiva keksintö ja laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.06.2011 - 10:24

Yläkerran portaikossamme puhisee ilmalämpöpumppu. Sen saa tarvittaessa myös viilentämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 14:25

Kyllä on niin auki ikkunat ja ovet yöt läpi!
Tuulettimet kyllä ovat hyviä olemassa, mutta sitten tuulee liikaa ja tulee nuhaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:41

Kyllä minulla on yksi tuuletin, mutta jos vahingossa korva osuu tuulettimen ilmavirralle se menee lukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 09:16

Kotona ei meillä tuuletinta ole, tarpeen tullen saa ilmalämpöpumpulla viilennystä. Työpaikallani on sellaisia lattialla seisovia, pystymallisia Bilteman tuulettimia ja ehkäpä niistä pientä apua on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:00

on tuolla vinnillä yksi - mutta se ei auta että liikuttaa kuumaa ilmaa nurkasta nurkkaan. viilennin pittää ostaa.