"Tasapainoilua Aurajoessa"...mitä voit nähdä siellä kolmena päivänä?

Avainsanat: tanssi joki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 19:46

yle.fi/alueet/turku/kulttuur...origin=rss

Haa täytyykin mennä lauantaina katsomaan, tää pitää nähdä...

Lisätty: 11.06.2011 - 16:25

Tuli katseltua oli 1v lapsenlapsi mukana ja hän aloitti tuon taputtamisen ohjelman lopussa hänkin nautti täysin rinnoin..
Kohta pistän Turku sivulle kuvia tästä...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille ja erikoiskiitos kuvistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 17:46

Kyllä pitkälle syksyyn sillanrakentajat tasapainoilevat siellä;
www.ts.fi/myllysilta/index.html
Muut on "huit hapelia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 18:38

Minä olen ollut kuntoutuksessa Paimion sairaalassa pari viikkoa, ja viikon olen vielä, viimeksi näin ison taideteoksen Aurajoessa, isoja hanhia ja vissiin peukaloisen niiden selässä, kotona olen käynyt komentamassa ja vaatteita hakenut, en sairaalan vaatteissa viihdy, ja on nyt jäänyt vähiin tuo kulttuuri Aurajoessa, minäkin mielenkiinnolla jään odottamaan linkkiä kysymykseesi. ( PS. Mangolia on sittenkin hengissä )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 20:58

Ei suuret sillat jokia kaipaa. Koskahan sekin romahtaa?

Hienoja tapahtumia on Kulttuuripääkaupungissa. Katsomaan täytyy mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:07

Suurten haahkojen parvi uiskentelemassa Aurajoessa kiinnittää ohikulkijoiden huomion vastustamattomasti. Pysähdyttävä näkymästä tulee, kun haahkojen päälle nousevat tanssijat musiikin ja luonnonäänien ohjatessa liikettä.

Lähteet:
www.turku2011.fi/uutiset/tan...on-ajan_fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 09:32

Sen uuden sillan kyhääminen on ainakin menossa, niin on media kertoillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:51

Näytetiinhän sit kolmena päivänä telkassakin, joten sain olla mukana Turun Kulttuurisillan tasaopaino-
ottelussa. Ja olin vilahdukseltä Turkulaiste napsujen olevan katsomossa.
Vai oliko se suuntausnäön puute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 09:24

Vieläkö Turussa on tukkilaisromantiikkaa vai mitä siellä Aurajoessa touhutaan?