Friidulle kävi kalpaten,maksa revennyt törmäyksessä,ikävää!Trion ainoa tyttö.Oletko löytänyt kuolleita rengastettuja lintuja?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...sa_repesi/
Mökkiaikaan löytyi yksi,joka oli törmännyt suureen ikkuna-lasiin.Lähetin sen renkaan luonnontieteelliseen ja vastauskin tuli...

Avainsanat: huuhkajan kuolinsyy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 13:43

Empä huomannut katsoa oliko rengastettu tämä joka keittiön ikkunan rikkoi.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Raasepori
Vein kiviaiden päälle ja korpit oli ottaneet sen luonnon kiertokulkuun.
Meillä tuossa metsikössä on pesinyt korppipariskunta niin kauan kuin olemme tässä asustaneet. On mukava seurata kun aamulla "puhtaanapitolaitos" lähtee lentämään maantien päälle ja korjaamaan liikenteen uhrit suihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 13:50

Ei ole vastaan tullut. Mikäli tulee, niin rengas talteen ja ilmoitus eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 13:53

En ole löytänyt rengastettuja enkä rengastamattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:13

Eläinhoitolassa ollessa tuli paljon myös rengastettuja lintuja nähtyä joita me sitten ilmoitimme joko sairaiksi, nähdyksi tai kuolleiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:44

Enpä ole regastettuihin törmännyt, veljeni harrastaa tätä lintujen rengastamista ja on antanut tarkat ohjeet kuinka toimia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 15:54

Ei ole rengastettua lintua kohdille osunut. Friidu-parka. Elämä on kovaa toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 17:33

En ole rengastettuja löytänyt. Kun ei yhtään kuollutta ole ollut.
Nyt on tehty kaupunkeihin noita lasilinnoja ne törmää linnut niihin.Monen surmanloukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:48

Voi Friidu-parkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 06:41

Voi pientä reppanaa.