Nyt huomaan kuinka tärkeä napsu on minulle, nettini huilaa ja olen kirjaston koneella. Onko napsu Sinulle tärkeä henkireikä?

Lisätty: 11.06.2011 - 08:32

Lauantaiaamuna vilkaisin vastauksianne ,jokakoski netin huilaamista.
Näkyy nuo mieht olevan nyt niin reikien lumoissa, että eivät kait oikein tienneet mistä kirjoitin.
Pappa tunkee henkeä reiän tukkeeksi, mutta onttopohjaoy.n vastauksen vien apteekkiin selvitettäväksi. Olisiko kuumuudella jotain tekemistä asian kanssa, että hormoonit hyrräävät.
Jatketaan vain, kyllä minä olen monenlaista reikää ja tukettakin nähnyt. Koviakin kokenut.

Avainsanat: netin napsukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 17:53

Ai miten ihana huomata että sirrkka mummo on kirjastossakin koneella siellä oikein ihanassa ajanvietto paikassa. Siellä löytää aartehia tämän tästä. Itse en kirjaston koneella olekkaan kokeillut koskaan, vaikka kirjoja käynyt hakemassa .
Mun ystävät on täällä napsussa .Täytyy tunnustaa ja se onkin kivaa että näinkin voi ystäviä hankkia.
Sen verran kaukana ja erakkona ollaan että tämä tärkeä väline seurustelussakin. Ihana lukea tosi upeita tarinoita ja kertomisia toisilleen.
Kyllä vaikka kesä kauneimmillaan ja eletään yötöntä yötä ,täytyy silti päästä pistäytymään täällä.

Kysyjän kommentti

iitos kaikille vastauksista, kaikki menee reikien tukkeeksi.Onneksi oma koneeni tuli
jo huusholliini, jotta saan jotain tuhertaa aikani kuluksi.Kyllä tämä netti semmoinen rahanreikä on,kun ei ymmärrä mitään itse eikä ole huushollissa sen taitoista, täytyy tyttären poikaa aina pyytää.Meinasin jo hävittää mutta tytär ei antanut. Noiden tikkujen tai mokkuloiden kanssa
saa pelata ei tahdo toimia. Taas paikallaan istuva on niin hemmetin kallis homma sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 12:11

Napsu sopii molempiin tapauksiin. Siis hengen ja sen reiän täytteeksi.

Vointeja sinne kirjaston koneelle toivottelen

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.06.2011 - 13:19

Ei nyt sentään. Aurinko paistaa ja kesä on kauneimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 13:50

Silloin tällöin tulee napsuteltua, ihan kivaa täällä on ja uusia kavereita vinopino :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 13:55

No mikä pisti netin huilaamaan? Tuliko käyttötunnit täyteen vai oliko käyttäjässä vika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:17

Napsu on hyvää ajanvietettä, ja kiva lukea jos katsella kuvia matkoista .. ja saa tietoa niistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:22

Vaikkei tämä napsu olekkaan minulle henki ja elämä on se silti mukavaa ajankulua varsinkin sadepäivinä jotenka en aijo erota napsuyhteisöstä vielä hetkiin, toisten onneksi, toisten kauhuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:34

Kivaa ajankulua, kiva katsella matkakuvia ja lukea kommentteja ja suosituksia, näitä voi joskus hyödyntää omilla matkoilla, ja joskus ehkä pystyy antamaan myös jonkun hyvän vinkin käymistään kohteista.......ainakin toivon näin... siis napsutellaan edelleen.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 15:56

Voi sinun tietsikkaasi..lähtikö lomille kesken kaiken? Kyllä napsu on tärkeä minulle...harvaan asutulla maaseudulla ilman ystäviä tämä on kuitenkin jonkinlaista "seurustelua". Uuttakin oppii melkein joka päivä ja matkakuvat ovat mielenkiintoisia. Toivottavasti koneesi pelittää pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:52

3 sotaveteraania keskusteli sodan kauheimmista ja pelottavimmista äänistä ! pommin ujellus sen ollessa lähellä maahan osumistaan ! kavereita meni yli 20 viereiseen korsuun ! Muut nyökyttelivät vaiteliaina . Toisen mielestä kranaatinheittimen ampumat sirpalekranaattimien synnyttämä ääni oli aivan hirveä , kaverilta meni pää aivan mun viereltä ! Muut nyökyttelivät ! KOLMAS mietti hetken , kunnes kaivoi esille tavallisen veikkauksen mustekynän , alkaen napsutella sen taskupidikettä ! NAPS ; NAPS ;NAPS. ! Olin ollut kannaksen sillanpää-aseman linjassa yli 4 kk koko ajan kuoleman vaarassa kunnes pääsin lopultakin lomalle . Kuhmoon se tiesi kolmen päivän matkaa suuntaansa . Toisena iltana saavuin pienen lähipitäjän tanssilavalle ! Yötä myöten pääsinkin paikallisen piikatytön suosioon ja saatin jälkeen myös aittaankin . Iholle aikani pyrrittyänikin hän antoi periksi ja halusi minut haarojensa väliin !!!! Kun olin juuri saanut eka työnnön survaistua pohjaan, aitan ovi avautui ! Kun yritin nopeasti kääntyä , näin talon rengin , jonka valtavan suuri olemus peitti koko oviaukon . Känsäkarvainen käsi nappasi kivekseni kouraansa ja sitten se alkoi kuulua ! NAPS , NAPS , NAPS , kaamea ääni tuli siitä kun renki toisen kätensä ollessa kiinni palleissani , yritti saada toisessa kädessään olevaa linkkuveitsen terää hampaillaan auki ! NAPS ; NAPS ; NAPS ! Muut nyökyttelivät .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:40

Napsuilen aina kun on sille sopiva hetki ja täällä teidän kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia ja saa välillä todella hyviä vinkkejä.
Toivottavasti Sirkka mummo saa koneensa toimintaan, niin saa napsuilla silloin kun haluaa, eikä kirjaston aukioloaikoina, vaikkakin sieltäkin löytää paljon hyvää ajanvietettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:42

Varmaan jollain tapaa napsu on tärkeä, hauskaa hupia ainakin. Välillä menee pidempikin aikana napsuilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 06:38

Napsuttelen omaksi ilokseni, mukavahan täällä on aina piipahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 22:35

Kyllä napsu aika tärkeä..vaikka kesällä aika vierähtää,että napsukin unhoittuu,kun on kiireitä..mutta huomaa monena iltana piipahtaa katsomassa kuulumisia,vaikka ei jaksa alkaa napsuilemaan.