Miten voisi mainostaa,että on uusi kala-auto liikkuu toreilla?

Myynissä tuoretta kalaa..itse savustetut kalat ja liemessä olevat kalaherkut.
On tyttäreni tytön yritys..

Lisätty: 08.06.2011 - 22:54

Vuolenkoskella suuret markkinat 18.6..oletettavissa,että käy 4000 henkeä..tulee kuulemma kova päivä...sinne lähden mukaan..sanon vaan voi tyttö parkaa miten jaksaa..kun on vielä niin pieni hantoinen..täyttää nyt unelmet mistä haaveillut....ihettelen kun ikää vasta 22 vuotta.
Ei voi muuta kun toivoa yritykselle..menestystä..

Avainsanat: kala-auto toreilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 00:58

Paikallislehti tai mikseipä paikallisradiokin, jos ei hinnat ihan mahdottomiin karkaa. Sitten kun alkuun pääsee, niin hyvät tuotteet markkinoivat itse itseään. Kyllä toreilla liikkuvat tietävät mistä saa rahoilleen vastinetta. Vuolenkoskella on näytön paikka, kannattaa varmaan antaa tuotteista maistiaisia - menekki saattaa olla sen jälkeen parempi. Kovasti onnea nuorelle yrittäjälle.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Kivasti on alkanut kauppa käymään..Olin maanantaina Myllykosken torilla mukana harjoittelemssa kalanmyynti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 22:33

Paikallinen lehti aika hyvä.Ai ai kyllä tuore kala on hyvää. Markkinointi ei helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 22:47

Paikallislehdet,ilmaislehdet ja sosiaalinen media ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 05:34

Voi sitä mainoksia tehdä kopiokoneella ja niitä ihmisten kotiin jakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 05:44

Siinä oli jo vinkkejä mainontaan ja minä toivotan paljon onnea uudelle yritykselle. Topakka tyttö. Kaikkea hyvää hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 07:28

Onnea vaan uudelle yrittäjälle, hienoa että nuori neito on näin rohkea. Mainontavinkkejä on tuossa edellä tullutkin läjäpäin, joten eiköhän sieltä vinkit löydy!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 07:35

Mainosten jakaminen lähitaloihin, paikallislehteen ilmoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 09:56

Mainosten jakaminen hyvä idea..
Facebooissakin sana kiertämään sekin on todella hyvä linkki, ystävät jakavat ystävilleen ja niin edespäin eteenpäin...
Tännekin kun jo iloitit oli mainos meille...

Onnea vaan uudelle yrittäjälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 10:12

onnea yrittäjälle .. täälläkin päin sais käydä tuollainen kala-auto .. mut tielt lienee hitusen pitkä matka tänne turunseudulle ... juu tuol yllä jo tulikin hyviä vinkkejä ja just noi markkinat .. kauppojenpihat ym joissa on liikettä paljonkanattaa ottaa huomioon ... onnea vielä kerran .. ps. minunkin tytär aloitti heti kun oli koulunsa käynyt parturi/kampaajana ja olin huolissian miten yrittäjän pärjää .. ollut jo toistakymnetä vuotta ja hyvin pärjää .. en huolehdi enään yhtään , jos hänellä on kysyttävää yrittäjyydestä siinä voin auttaa , mutta hyvin on nekin homat hoituneet ..älä sinäkään murehdi , kyllä nuo nuoret jaksaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:52

Kalat ovat jo syntyessään mätiä. Ihme, että kauppa käy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 13:30

Paikallinen lehti on oikea paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:19

Paikallislehdessä mainiostamista minäkin kannatan. Sinne kun teette jonkun mieleenpainuvan ilmoituksen niin luulisi sen tuovan asiakkaita tyttären tyttäresi kala-autolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 21:00

Vakituinen ilmoittelu määrätyissä lehdissä ja paikoissa . Ilmoitustaulut esimerkiksi siihen aikataulu
minkä olet suunnitellut, että ihmiset tietävät tulla. Ja nyt kesä on markkinoiden aikaa, ajoissa yhteys
kunnan ja kaupungin järjestäviin virkamiehiin.
Meillä Keuruullakin on 2 päiväiset markkinat heinäkuussa, tuleppa ja hommaa paikka sieltäkin.
Väkeä käy pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 06:34

Paikalliseen lehteen ilmoitus.

Toivotan paljon onnea uudelle yrittäjälle!