Mikä auttaisi kuumalla ettei niin väsyisi.

Juon mehua ahkerasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 21:27

Helteestä aiheutuvan lämpöuupumisen oireet yleensä hellittävät, kun juo lisää nestettä, viilentää kehoa ja lepää. Jos uupumisen oireet ovat voimakkaita tai pitkittyvät, on syytä ottaa yhteys lääkäriin.

lisää infoa:
www.stm.fi/tiedotteet/verkko...ew/1519532

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 22:48

Vettä ja kivennäisvettä,jos mahdollista huilaa,kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 23:30

Vesi on todella tärkää juoda,ja suola..Onko sinulla kellari-kerrosta mikä olisi viileämpi..siellä voisi hetken levähtää kuuminta aikaa..
Isäni oli aikonaan sydänvikainen,ja meni päivälevolle kellari-tiloihin..siellä oli vuode missä voi levätä..eli tässä samassa talossa missä minä nyt asun.
Kylmä suihku myös virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 23:49

Lisäsin tänään juomaveteeni puhdistamatonta merisuolaa, jossa kaikki hyvät mineraalit ovat tallella. Piristää ja pitää janon tunteen loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 05:46

Juominen, lepo ja viileä suihku helpottavat. Syödäkin pitää ja suolaa muista ripauttaa vähän lisää. Minä join eilen Samarinia ja se tuntui helpottavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 07:33

Huolehdi nestetasapainosta hyvin, viilentävä suihku auttaa hetkellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 09:45

suihku ja juominen jossa yhdistyy kyllä tuo suola kuin makeakin... vichy ja limu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:58

Jaa. Sen kun keksis olisin nero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:21

Nestettä sisäisesti ja ulkoisesti.. ja laita vaikka lattialle vati jossa kylmäävettä ja vilvoittele varpaita, sekin hetkeksi helpottaa.. testattu on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:52

Paljon nestettä, vettä, mehua, vissyä. Ja suolapalaa niin, että se neste imeytyy eikä lirise pissana pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:59

Vissyä, vettä, pientä suolaista hiukopalaksi ja raskaan raadannan välissä lepotaukoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 06:29

Täytyy vain muistaa juoda paljon, olen ollut kyllä aika naatti minäkin.