Miten autolla löytää Tukholman Viking sataman?

Olen parikertaa harjoitellut 25 vuoden välein pohjoisesta ja etelästä E4-tieltä.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tukholma

Navigaattoria ei ollut käytössä kummallakaan kerralla.

Lisätty: 08.06.2011 - 12:58

toffelle; www.omatukholma.fi/kohde/teg...vigshamnen

Lisätty: 08.06.2011 - 16:59

www.napsu.fi/matkailu/kokemu...881/6#2810

Avainsanat: viking satama tukholma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 14:52

Viking-terminaali on Södermalmin kaupunginosassa, Ersta sjukhus on siinä ihan vieressä. Navigaattorilla pitäisi löytyä.

Kysyjän kommentti

Navigaattoria ei ollut 25 vuotta sitten eikä nytkään.
Eilen Katajanokalle tullessa oli mielestäni hyvin opasteet tieltä 51 Helsingin satamiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 10:28

Voi voi,unohtunut,koska se on niin keskustassa,mutta pyri Nackan suuntaan ja siitä kohti keskustaa,olisko Södermalm>

Lisätty: 08.06.2011 - 14:39

Tarkoitin Södertälje :-),mutta olipas hyvä linkki,siinä terminaalista Folkungagatania ylös päin poikkikadulla kulmassa on Cajsa Wargin erinomainen *ruoka'kauppa,täynnä kaikkea hyvää luomuruokaa yms.ihania leipiä,hyviä kotivalmisruokia yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 12:17

www.omatukholma.fi/lisaa-kohde

tässä kartta

Lisätty: 08.06.2011 - 12:19

alhaalla oikealla pinkin punainen täplä!

Vesi välissä Gröna Lundin tivoli Viking Linen terminaalia vastapäätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 14:53

Onhan se reitti satamaan ja laivalle aika hyvin viitoitettuna pääteitä myöten.
Mutta itse olen mieluummin ajanut niin, ettei joudu Slussenin seudulle ollenkaan (Södra Länkken). Tätä reittiä jos on kiire:
maps.google.com/maps?f=d&...3&z=11

Tai sitten, jos on aikaa katsella ja rohkea kartturi niin Södertäljestä vanhaa 225 - 226 teitä Värsta, Tumba, Tullinge, Huddinge, Årsta kautta.
Tai ainoastaan Huddingen kautta tie 259 jne.
maps.google.com/maps?f=d&...6&z=10
Ajantasaiset paperikartat on minun parhaat ystävät, sekä maps.google.com/
- siitä zoomailemaan risteyksiä ja kohteita tarkemmin, ja katunäkymät.