Käytätkö rannakelloa??Vai mistä ajan katsot..

Minulle tosi tärkeä..sitä aina vilkuilen missä mennään..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 00:00

Eläkkeelle jäädessäni työnsin rannekellon tyytyväisenä laatikkoon, aurinko kertoo onko aamu vai ilta ja vatsa kertoo tarkemman ajan ja kännykästä voi varmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2011 - 03:43

rannekelloja aikamoinen kasa uusia ja vanhoja, mutta en ole vuosikausiin pitänyt ranteessa. kännykästä ajan katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 04:08

Auringosta katson ajan. Sitä tarkempaa ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 06:13

Luovuin rannekellon käytöstä kolmisen vuotta sitten. Sitä ennen olin ihan kellon orja. Ajan näen kännykästä, seinäkellosta, töissä hoitajan kellosta ja ongelmia ei ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 07:27

Käytän rannekelloa enemmän "pukukellona", joten aika harvoin nykyisin mukana. Ajan katson kännykästä tai seinäkellosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.06.2011 - 07:39

En ole käyttänyt rannekelloa sen jälkeen kun ostin ensimmäisen kännykkäni. Toimii herätyskellona ja luotettavana ajannäyttäjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 08:27

On monta rannekelloa piirongin laatikossa. En ole käyttänyt.Enkä sormuksia. Puutarhatyöt olivat sellaisia ei siinä koruilla ja helyillä tehnyt mitään. Mullat meni ihon ja remmin väliin, aina ihottumaa ja hauttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 08:47

En ole käyttänyt rannekelloa 15 vuoteen. Katson ajan kännykästä, tietsikalta, autosta, milloin mistäkin. Kännykkä toimii myös herätyskellona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 09:11

Rannekello on tukevasti ranteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 09:23

En, mutta rannekelloa kyllä eli aina on kello rabteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 11:39

Kelloja löytyy minulla useampikin, mutta harvoin tulee käytettyä.
Matkoilla kylläkin kädessä ( jos on eri aika kuin Suomessa) , yleensä vain tulee kännykästä aikaa katseltua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 13:37

Työaikana pakko pitää,mutta vapaalla ilman.Kotona seinältä ja joskus puhelimesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 18:14

Kännykästä tarkistan ajan. Muuten vain arvioimalla. Näin oloneuvokselle tuo on riittävä tarkkuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 21:05

Kelloja löytyy vino pino, mutta harmikseni nykyisin en enää niitä käytä. Aikaa katson puhelimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:50

Rannekello ulkona ja sisällähän noita kelloja on miltei joka virittimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:47

Vuosiin en käyttänyt, sitten hankin tyylikään kellon ja käytän sitä paljon. Meni aikansa ennenkuin opin katsomaan siitä ajan, kun olin tottunut niin kännykkään myös kellona.