Mikä aika vuorokaudesta on sinulle ihaninta aikaa..nyt kesällä???

Itse nautin illasta..juuri äsken tulin pihalta sisälle..nypin kukkaset ja kastelin..ja kasvimaata hoitelin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 23:18

Hei vaan liisukka niin minäkin tulin pyörälenkiltä.Ajoin noin 30km mieheni kanssa. Aika hiljaista rupesi olemaan kun tulimme .Ihmisiä ei näkynyt paljoa. Olivat yöpuulla varmaan.Hyttysiä meillä ihan haitaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 23:11

Kaikki vuorokauden ajat ovat yhtä ihania. Mökillä varhaiskesän aamut ovat ihania, kun saa istuskella ulkona ja kuunnella kun luonto heräilee. Elokuussa ihaninta ovat illat ja kuutamosillat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 23:13

Kyllä ne lämpimät illat ovat hienoja hetkiä, toisaalta myös aikainen aamu, kun saa rauhassa istua kahvikupponen kädessä ja kuunnella luonnon heräämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 03:45

leppeät suviyöt. aikaiset aamut. kuuma keskipäivä. lämpimät illat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 06:15

Kesällä kaikki aika on ihanaa, mutta kyllä tykkään näistä hiljaisista aamun hetkistä. On kiva mennä ulos, kuulla lintujen aamukonserttoa ja aloittaa puutarhahommat...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.06.2011 - 07:49

Aamun kaste, nousevan auringon lämpö, linnunlaulu ja kesätuulen lempeä hyväily. Illan rusko, taivaanrannan taakse hiipivä aurinko ja suviyön taika. Se on parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 08:38

Aamut ovat kaikkein mukavimpia. Aamuvarhainen koiralenkki, jonka jälkeen fillarilla töihin, hyvä fiilis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 11:34

Aamulla linnut visertävät kun Pikin kanssa lenkkeilen..
Päivällä taas häen kanssaan on liian kuuma joten teemme vain hätäisesti ulkoilun illalla taas ulkona pitempään..
Mutta nautin kyllä aamu ja ilta kuvauksista joita teen aina silloin tällöin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 18:10

Aamuhetki kullan kallis. Mökkiterassilla aamukahvilla kuuntelemassa lintujen pitämää konserttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 10:33

Kesällä 24h,mutta joskus on pakko nukkua vaikka ei malttais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 20:59

Aivan kaikki aika mitä on, en tahdo malttaa edes nukkua. Elän kesää täysillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:46

Aamusta alkaen kello 5.00 parasta aikaa aamu. Mieli virkeänä ja sielu puhtaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 23:23

Aikainen aamu kun luonto puhkeaa uuteen päivään, tosin viilenevät illatkin ovat mukavia, puhumattakaan nyt lähes yöttömästä yöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:49

Pahan pistit. Mutta tänä kesänä olen erityisesti nauttinut ihanista kesäaamuista.