Häiritsevätkö hyttyset yöuntanne?www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 07:38

Eivät häiritse, sillä en "nuku njurmella".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 08:09

eivät häiritse jos eivät verenhimoisimmat pääse livahtamaan parvekelasien raosta asuntoon.
ulkona kylläkin kiusaavat,
onneksi on Etono: www.verkkosivuapteekki.fi/Ac...ray-100-ml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 10:12

Toistaiseksi ei,mutta yksikin saa minut melkein hysterian partaalle.Viime kesänä kasvimaalla jotkut pienenpienet äänettömät pirulaiset söi mun jalat piloille,viikkojen riesa ja unettomia öitä,seurauksena menen sinne Etonolla ja Punkkispraylla varustettuna>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 10:17

Keskikaupungin ilmanlaatu ei taida hyttysiä miellyttää, joten saamme olla rauhassa. Mökillä on ollut harvemmin hyttysistä haittaa, mutta nyt näyttää sielläkin olevan näitä verenhimoisia saalistajia. Toivottavasti tilanne rauhoittuu Juhannukseen mennessä, jolloin karistamme kaupungin pölyt muutamaksi viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 10:37

Ei kaupungissa nuo otukset pahemmin häiritse, hyvin hyvin harvoin... tänne eksyvät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 11:27

Ei ole koskaan hyttysiä asuntooni lennellyt. Asun sen verren korkealla, josko nuo enää yläilmoissa lentelekään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.06.2011 - 14:33

Eipä nuo inisijät yöllä kiusaa mutta kun illalla touhuaa pihamaalla niin silloin kyllä on joku aina inisemässä korvanjuuressa. Siinä kun sitä sitten multaisilla käsillä koittaa huitoa hyttysiltä henkeä pois niin pian on koko naama kurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:08

Voiko mikään olla raivostuttavampaa, kun yksi kärpänen tai itikka yöllä makuuhuoneessa. Ja vaikka kuinka huiskit ja yrität sitä pyydystää, niin hetkeksi hiljenee ja sitten taas alkaa sama surina tai ininä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:45

Yksikin inisijä kyllä pilaa yön, onneksi vielä tämän alkukesän aikana ei ole sisälle vielä yhtään eksynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 21:31

Eipä häiritse sillä takaovissamme ja ikkunoissamme on todella toimivat hyttysverkot. Mikäli ne pettävät käytössämme on vielä useampi pistorasiaan sijoitettava töpselikarkoitin joihin sisälle laitettavat liuskat erittävät sähkön voimasta hyttysiä poisajavaa hajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 23:35

Iltasella ulkona häiritsee. Aivan mahdottomia pieniä otuksia. Iske kiinni heti eikä 15 päivä.Olispa itse myös noin terhakka, kun kokookin olisi enemmän kun tuolla hyttysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 06:46

Ainoastaan joskus ulkona. Olisipa meilläkin äänettömiä hyttysiä niin kuin Hvarin saarella oli, muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 18:05

Naarashyttyset ne on, jotka verta imevät. Miksikö on näin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 00:55

Miksi kukaan ei maininnut sitä mainiota "Sähkölätkää" / "Sähkömailaa" ?
Sulkapallomailan näköinen, jossa metalliverkkoon muodostuu korkeajännite, kun painaa nappia, toimii kahdella AA-paristolla. Tarjoustalossa maksaa n. 2,50e. Sillä saa helposti hyttyset ja kärpäset tapettua (sisätiloista), pauke vaan käy kun osuu ja varmasti nopea ja tuskaton kuolema "vihollisille".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 04:42

Eivät vielä ole sisälle asti tuppaantuneet, mutta kohta niitä on riesaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:42

Yksi, jos se on hyväkin häiritsee kyllä.