Käytättekö pyöräilykypärää?

Itse vasta ostin..on turvallinen tunne pyöräillä..Tulee monta kertaa vaaratilanteita,kun paljon pyöräilee..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 06:15

En käytä enkä polkupyöräile. Viimeksi manittavamman lenkin ajoin 1987 Saimaan ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 00:20

Omistan pyöräilykypärän, mutta en ole muutamaan vuoteen ottanut munamankelia esille. Vintillä pölyyntymässä sekä fillari että kypärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 04:19

En käytä pyöräilykypärää, ei siinä ole tilaa nutturalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 06:22

pyöräilykypärä on, muttta käytän sitä rullaluistellessa. ajan nykyään tosi vähän fillarilla, lyhyet kauppamatkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 07:10

En omista, eli en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 09:56

Käytän,mutta en mielelläni.Hiukset mahtuu survomalla sisään.Kaikesta huolimatta kannatan sen käyttöä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 10:38

En omista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 14:33

En käyttänyt ennen, kuin tyttären lapset alkoivat kysellä, miksei ukilla ole kypärää. Nyt yleensä käytän. Naiset säästävät kiharoitaan, ne litistyvät, onhan se niinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.06.2011 - 14:39

Myönnetään, harvoin tulee käytettyä. Tosin pyörälläkin tulee ajettua suhteettoman harvoin. Viimeksi jotain pari kesää sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 17:17

En omista pyörää, joten ei ole kypärän tarvetta, kävelyvauhti jo senverran rauhallinen, ettei siinä kypärää tarvita....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:14

Häpeän tunnustaa että omistan kyllä pyöräilykypärän mutta en käytä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:51

en ole vuosiin ajanut ilman - eli oikeestaan siitä lähtien kun aikuisiällä pyörän ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 19:32

En omista enkä aio ostaa ainakaan näillä näkymin. Pää kuumenee liikaa, muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 21:56

Tottakait, sillä pyöräilen sekä työssä ollessani , että vapaalla niin paljon kaikenlaisissa keleissä ja kaikinlaisilla teillä hölmöjen ja vähemmän hölmöjen teidenkäyttäjien joukossa etten yksinkertaisesti halua asettaa itseäni alttiiksi niille vahingoille joita kaatuminen ilman kypärää voisi minulle aiheuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 23:38

Ei tule pahemmin käytettyä. On kyllä kypärä ja tänään tuli mieleen. Ketjut heitti rattaan väliin ja äkki pysäys.Vaihteet säädön tarpeessa . Pikkusen tuli kypärä mieleen, mutta enkeleitä onko heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:52

En omista vielä. Toin kolmivaihteisen mummopyörän kaupunkiin ja lenkki sillä sujui hyvin muutaman vuoden tauon jälkeen. Kävin jo katsastamassa kypäriäkin. Jos alan enemmän pyöräillä, on se kypärä tarpeen. Aika honteloa oli meno aluksi. Siis kypärän ostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:58

Ei pyörää, eikä kypärää. Apostolinkyydillä astellaan ja Skodalla ajellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 04:39

Tunnustan, etten käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 11:57

kyllä olen käyttänyt jo siitä asti , kun niitä oli myynnis .. nyt päivitin kypäräni eli ostin uuden ja on kyl eroa kaikin puolin .. kevyt , ilmava ja kauniit kuviotkin sekä lippa ..BELL merkkinen ja muutamia kymppejä maksoi , mut jos pää säätyy isommilta kolhuilta on se halpa päävakuutus ... jot nyt kyl kelpaa kurvailla teillä ,kuin teillä ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:39

Sehän olisikin hauska idea, rollaattorimummo ja kypärä päässä. No eihän sitä tiedä vaikka sekin aika tulee.