Oletko koukussa makkaraan?

47-vuotias David Harding syö vähintään 13 makkaraa päivässä. Makkara maistuu brittimiehelle.

- Jotkut ovat koukussa huumeisiin, minä olen koukussa makkaraan. Makkara on minun huumeeni, englantilainen David kertoo Daily Mail -lehdelle.

Makkaranahmija on hakenut riippuvuuteensa apua psykologilta, terapeuteilta ja hypnotisoijalta. Rahaa erilaisiin vieroituksiin on palanut tuhansia euroja, mutta ilman tulosta.

- En voi kuvitellakaan eläväni ilman makkaraa.

Riippuvuutensa mies tajusi kuitenkin vasta viime vuonna, kun hänen vaimonsa Susan päätti tehdä päivälliseksi "jotain erilaista".

- Järkytyin. Jollain tapaa sekosin, kun ajattelinkin ruokailua ilman makkaraa. Samalla tajusin myös, että kaikki ei ole kunnossa. Minun on haettava apua riippuvuuteeni.

Asiantuntijoiden mukaan Davidin riippuvuus ei ole fyysistä vaan puhtaasti henkistä.

- Pidän makkarasta, niin yksinkertaista se on. Siinä ei ole mitään väärää, mutta minun täytyy löytää keino hallita syömistäni, David toteaa.

Voisitko syödä näin monta kerralla?

Avainsanat: koukussa makkaraan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2011 - 20:35

En ihan koukussa mutta:

Ollaan menossa mökille - poiketaan matkalla vielä kylän lähikaupassa.
Sieltä tarttuu mukaan Tapolan savulenkki - se "korkataan" kylmänä viimeisessä mutkassa mökkitiellä tujaus sinappa kyytipojaksi ja a vot! Että osaapi olla hyvää:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2011 - 20:47

Juu. Kamalaa. Ylipainoa on roimasti.Nyt yritän syödä tosin vain kerran viikossa, makkaraa meinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 21:21

Kesäisin olen koukussa grillattuun makkaraan, en minä joka päivä voi makkaraa syödä kun on minulla tuo painorajoitus, ja tykkään niistä rasvaisista makkaroista, lihanklöntit makkarassa ei minulle maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 21:37

Minua koukuttaa grillatut ryynimakkarat. Parhaat ovat Someron Palviryynimakkarat. Ostan näitä Wanhasta Kauppahallista, varmaan myynnissä muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2011 - 21:57

Kyllähän sitä alas menee niin talvella kuin kesälläkin, mutta en sentään koukussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:14

En ole riippuvainen makkarasta,Kauneus makkarasta kylläkin.Minä jotenkin olen maistanut makkaran sellaiseksi evääksi,jota ei tarvitsis olla ollenkaan.En tiedä mistä juontaa kun nykyisin hyvänlaatuisia makkarat ,mitä grillataan. Tuokin on totuttu tapa josta vaikea erottautua,Äitini osti lapsilleen ryynimakkaraa enkä siitäkään oikein pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:50

En makkara riippuvainen vaikka sitä kesällä syökin enemmän johtuu grillistä... ja grillamisesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 23:11

En ole todellakaan riipuvainen..kesällä saatan joskus syödä grillimakkaran..en ole vielä tänäkesä syönyt yhtään..eikä todella tee mieli..
Eilenkin tuli halsrattua 3kg silakoita grillin hiiloksella..niihin tuli ihan himo,kun ovat todella hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 06:25

mustamakkara maistuu silloin tällöin, mutta en kyllä ole koukussa siihenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 07:08

En ole koukussa makkaraan, voisin elää vaikka ilman. Grillaan makkaran sijaan mielummin kanaa ja maissia.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.06.2011 - 14:45

Mustamakkara maistuu ja samoin HK:n sininen. Grillimakkarat tietysti kesällä ja sitten leivän päälle makkaraviipaleita paketista. Tulee siis syötyä paljon erilaisia makkaroita mutta en minä kuitenkaan niihin koukussa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 17:09

Koukussa en ole, mutta makkaroita tulee maisteltua silloin tällöin, lähinnä uutuuksia tulee kokeiltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:17

En ole makkarakoukussa, syön kesän mittaan max. 3 makkarapätkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 20:28

Grillattua makkaraa menee kesässä kohtalaisesti,ehkä 4-5kpl,mutta sitä useammin ja enempi vihanneksia ja halloumi-juustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 09:55

Meillä ei syödä makkaraa kuin äärimmäisen harvoin ja sillinkin ulkomaisia lihaisia makkaroita, ei kotimaista HK-bleu-tyyppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:56

Kunnmon jauhomakkara on suurta herkkua. Ei siinä lihan kokkareita tarvita. Kauan eläköön HK:n blöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:37

Enpä suuremmin, mutta Helsingissä hallista kävin joskus ostamassa Kyrön makkaraa ja vanhan ajan Suomi makkaraa.