Miten voisi aloittaa facebook keskustelun ihastusken kanssa hän on hieman ujo ja minäkin olen,

asumme myös eri puolilla kylää.hän ei tiedä tunteistai,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 23:20

Kyllä nuori tietää mitä kirjoittaa. Rohkeasti vaan. Ajattele mitä voisit kysyä, puhua ,kertoa.Rehellisesti ajattele itse. osaat kyllä. Ei saa olla ennakkoajattelija.Muista että etsikkopäiväsi voi mennä ohitse.
Hyviä kirjoitushetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 23:13

Jos hän on jo fb kaverisi, niin voit tykätä tai kommentoida jotain hänen kirjoitustaan, taikka jos ei ole ja teillä yhteisiä fb kavereita, niin silloinkin voit tykätä jostain hänen kirjoituksestaan.
Tai sitten ihan rohkeasti teet kaveripyynön. tsemii

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2011 - 23:45

Päräytä suoraan että olet kiinnostunut - jatko riippuu siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 00:41

Vaikka tökkäset häntä ja kysyt vaan,mitä kuuluu,sehän on sama kuin sanoisit MOI!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 09:44

Kyllä hätä keinot keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 10:01

pyydä kaveriksi ja todella tykkäät hänen kirjoituksistaan ( siitä sinä saat tietää mistä hän pitää, kun luet niitä ja siitä saat myös jutun aiheen..)..
Rohkeutta vaan kehiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 10:04

♥♥ ♥♥ muutaman sydämen kuvan laittelet hänen seinälleen, eiköhän siitä jo ujompikin luulisi havahtuvan ♥♥ ♥♥

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:30

Rohkeasti vaan kaveripyyntöä laittamaan ja sen jälkeen viestittely alkakoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:07

Kirjoita viesti ja pyydä häntä johonkin hauskaan paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 18:04

Toivota vaikkapa mukavaa kesän alkua ja muistuta esim. oman paikakuntasi jostain kivasta tapahtumasta, minne aiot itsekin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:53

Ensin risuja ja sitten ruusuja. Ellei tokene niin ei ole vaivan väärti.