onko kukaan viettänyt juhannusta pärnussa?Kuinka kaupat ovat avoinna ja onko esim. kokkoja?Kertokaa kaikki mahdollinen!

Avainsanat: viro pärnu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 19:00

infoa Pärnusta ja tapahtumista :
www.visitparnu.com/fi/tapahtumat
www.parnu.ee/lang/eng/index.html

Juhannuspäivä on Virossa aina 24.06, ainakin aattona kaupat auki ja juhannuspäivänä kiinni.
Virolaisilla juhannus on paljon isompi juhla kuin meillä, ja kokkojakin polttavat.

en ole juhannuksen aikaan ollut Pärnussa, talvella visiteerannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 18:39

Ei ole tullut käytyä pärnuussa. Siellä viron puolella. Varmaan kaunista seutua kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 21:53

keskustelu.suomi24.fi/node/1706960

tässä keskustelua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 22:35

Juhannusta en ole viettäny..mutta kesällä kyllä olen ollut..Todella kaunista paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 17:20

17.6 - 26.6.2011 Pärnun Vesifestivaali
Kesän alkaessa, kun aurinko lämmittää meriveden lämpimäksi ja ranta alkaa kutsumaan ja juhannuksen kokot lämmittävät sydämiä, houkuttelee Pärnu perheitä luokseen. Pärnun Vesifestivaalin yhdeksänpäiväiseen monipuoliseen tarjontaan kuuluu musiikkia ja tanssia, teatteria ja liikuntamahdollisuuksia, työpajoja ja käsitöiden tekoa, ruokajuhla ja markkinoita. Kaiken kruununa on komea vesikulkuneuvojen paraati. Festivaalin aikana on huomioitu jokainen perheenjäsen. Erityisen suuren nautinnon saavat ne, jotka rakastavat merta ja vettä! Festivaalin sydän on kaikille tarkoitettu historiallinen Vallikäär. Sieltä alkavat retket niin maata kuin mertakin pitkin.
Lisätietoja linkistä:
www.matkavekka.fi/kylpylalom...taa-parnu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:02

Juhannusta en ole Pärnussa viettänyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:48

Pärnu kuuluu minulle käymättömien paikkojen joukkoon.
Mielenkiintoni kyllä heräsi noita linkkejä katsellessani. Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 12:21

Pärnusta ei ole kokemusta, aina pitää vaan lentää yli Viron maan, mutta kuullun perusteella on ihan ok kylä. Keskikesän tulia taitavat sielläkin poltella.