Saatko ihailla lipun liehumista lipputangossa?

Itse nostin meidän lipun salkoon...aika tyyntä vielä,mutta eiköhän taas päivällä liehu kunnolla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 09:54

Valitettavasti en, sillä rivitalossa jossa asun on kyllä lipputanko, mutta ei lipunnostoväkeä. Asukkaista ei perheeni lisäksi kukaan muu ole ollut halukas lipunnostoon talkoovoimin. Ulkopuolista nostajaa taloyhtiömme ei taas halua palkata. Vastuu lipun nostosta ja laskusta liputuspäivinä sekä sen asianmukaisesta huollosta ja säilytyksestä jäisi näinollen pelkästään meille. Sitä vastuuta me emme ole halunneet ottaa harteillemme, jotenka lippu ei pihamme salossa heilu edes itsenäisyyspäivänä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta..Aikanaan kun asuttiin rivitalossa..lyötyi yhteishenkeä lipun nostoon..
Nyt kun on oma talo liputan tärkeimmät juhlapyhät..on niin kaunista katseltavaa..Toivon mukaan ei tarvitse lippua laittaa puolitankoon lähiaikoina..se olisi raskas nostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.06.2011 - 08:40

Omassa pihassa ei lipputankoa mutta naapurit ovat jo nostaneet lippuja salkoihin hulmuamaan. Hieno päivä juhlia sekä Puolustusvoimain lippujuhlaa että kaikkien koulunsä päättävien iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:02

Kyllä saan aivan tätltä istumalta, näen nimittäin naapuritalon lippitangon, jossa Suomen Lippu
hulmuaa hyvin vienossa tuulessa. Ja kaunis aurinkoinen päiväkin on täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:30

En saa ihailla, naapuri kiinteistössä on lippu yleensä liputuspäivänä, iso Poppeli peittää kuitenkin sen lipun, talvella näen kun puu on lehdetön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:40

Kaunista katseltavaa kun Suomenlippu liehuu. omaa lipputankoa ja lippua ei ole.Eikä tänne muutenkaan näy yhtään kaunista hulmuavaa lippua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 11:11

Kyllähän se tuossa heti parvekkeen edustalla "liehuu", tosin nyt on niin leuto sää, että ei paljon liehu eikä lepata.

Lisätty: 05.06.2011 - 11:38

Yhdellä silmäyksellä partsiltani näkyi viisi lippua. Jokaisen kerrostalon pihalla on lipputanko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 17:18

Täällä liput liejuvat kerrostalojen pihoilla joten näemme todella monta lippua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 19:01

Äsken tuli Puolustuvoimain lippujuhlaparaati Rovaniememeltä ja leijonaliput lepattivat komiasti TV2 ssa voimamiesten jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 21:57

Kyllä Suomen siniristilippu on hieno aurinkoista vehreää vasten, suvivirren kaikuessa. Tästä alkaa kesä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2011 - 23:30

Kunnioitan siniristilippuamme, mutta en ota tontillemme sellaista kiviriippaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 00:49

Liehuu liehuu keskellä pihaamme,huoltokundit hoitavat noston ja laskun,hieno on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 18:06

Taloyhtiön palkkaamat huoltomiehet hoitavat onneksi sen työn. Itse en kaikista liputuspäivistä edes ole selvillä. Mökkipihaamme ei tule koskaan lippusalkoa, joten ei huolta nostoista tai laskuista. Arvostan suuresti ihmisiä, jotka tekivät itsenäisyytemme mahdolliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 19:57

Meillä ei ole lipputankoa, mutta ihailen naapurin lippua silloin kun se salossa liehuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:46

Komiasti liehuivat liput ympäri kaupunkia, myös omassa pihassa, jossa huoltoyhtiö hoitaa tämän tehtävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:44

Ei lippu liehu, eikä sappi kiehu.